آزادی قدس یکی از مهمترین آرمانهای انقلاب اسلامی است

شهرضا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا گفت: مردم ایران همه ساله در روز جهانی قدس، آزادی بیت المقدس که یکی از مهمترین آرمانهای کشور است را فریاد می زنند.

مرتضی ملکیان در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرضا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، عنوان کرد: استکبار جهانی در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال کم رنگ کردن راهپیماییهای انقلابی و جلوگیری از برگزاری آنها بوده اما همواره در برابر اراده ملت ایران شکست خورده است.

وی اظهار کرد: امسال باتوجه به شرایط ویژه منطقه و تحرکات گروهک تروریستی داعش مخصوصا حملات آن به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل(ره) باید راهپیمایی روز قدس باشکوهتر از سالهای قبل برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا بیان کرد: طبق سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اقدامات ساده لوحانه تروریستها تأثیری در عزم راسخ ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی ندارد و یوم الله روز جهانی قدس و حضور گسترده مردم در اهپیمایی آن، بار دیگر این مسئله را ثابت خواهد کرد.

ملکیان ادامه داد: هرچند برخی از سردمداران خودفروخته کشورهای اسلامی سیاستی مغایر با دستورات اسلام مبنی بر مقابله با ظلم و فساد و استکبار پیشه کرده اند اما ما طبق آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی وظیفه حمایت از مردم مظلوم آن کشورها را بر عهده داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص اهداف برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: نمایش وحدت و یکپارچگی مردم ایران، اعلام انزجار ملت ایران علیه رژیم جعلی اسراییل و محکومیت اقدام قدرتهای جهانی در حمایت از آن و همچنین تقبیح حمایت برخی از کشورهای اسلامی در این زمینه، از جمله این اهداف خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا عنوان کرد: لازم است در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال مواضع حکیمانه رهبری نسبت به انتفاضه، گسترش تنفر عمومی و جهانی از اشغالگران قدس و آماده سازی افکار عمومی برای خنثی سازی دسیسه های آمریکا و اسراییل مد نظر باشد.

کد خبر 307957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.