از تمام ظرفیت ها در جهت تحکیم بنیان خانواده استفاده شود

فریدن - فرماندار فریدن گفت: تحکیم بنیان خانواده مهم ترین نیاز و یکی از اهداف مهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، کمال رضایت در جلسه کارگروه بانوان و خانواده این شهرستان که با هدف استمرار برنامه های آموزشی در راستای تحکیم بنیان خانواده  برگزار شد، اظهار کرد: کارگروه بانوان باید با انجام  نیازسنجی و استفاده از تجارب گذشته در راستای افزایش سطح مشارکت شهروندان و همکاری ، هم پوشانی و هماهنگی با مسئولان شهرستان برنامه ریزی نماید.

وی با بیان این که  برنامه محوری، فضای مشارکت و همکاری میان اعضاء کارگروه را افزایش داده است، عنوان داشت: برنامه ها و فعالیت های کارگروه  در راستای فرهنگ سازی و مدیریت آسیب های اجتماعی شهرستان ، افزایش توانمندی و مهارت شهروندان با استفاده از امکانات و بودجه جاری ادارات و ارگانهای عضو، مدیریت حوزه روستایی، محله ها، تحقق مشارکت مردمی در امور به ویژه در بخش های فرهنگی و خانوادگی باشد.

فرماندار فریدن  تصریح کرد: این فعالیت هاباید  با توکل قلبی به خداوند و اهداف خداپسندانه و جدای  از جناح سیاسی باشد.

رضایت با بیان این که تحکیم بنیان خانواده مهم ترین نیاز و یکی از  اهداف مهم است، افزود:  لازم است از تمام ظرفیت ها به ویژه توان سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی و تحکیم بنیان خانواده به صورت برنامه های کوتاه مدت؛ ارزیابی و تبدیل آن به برنامه بلند مدت و مستمر استفاده نمود.

وی با اشاره به نقش موثر و مهم ائمه جمعه در برنامه های فرهنگی گفت: ائمه جمعه به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در اجرای برنامه های فرهنگی نقش بسزایی دارند.

وی  در پایان بر لزوم  تعامل با همه دستگاه های مسئول و ارسال گزارش به دبیرخانه کارگروه بانوان و خانواده به منظور رصد برنامه و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تأکید نمود.

کد خبر 307737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.