تروریست‌ها در صورت تکرار گستاخی سیلی محکم‌تری خواهند خورد

سمیرم- نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: حمله موشکی سپاه در قلب استراتژیک تروریست‌ها نشان از اقتدار ایران است.

اصغر سلیمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم تصریح کرد: تروریست‌ها باید بدانند در صورت تکرار این گستاخی‌ها سیلی محکم‌تری را از ایران خواهند خورد.

سلیمی گفت: حمله‌های تروریستی در برابر مردم بی‌گناه و بی‌دفاع در مجلس و حرم امام (ره) نشان از ضعف داعش بوده و و سپاه ایران با اقدام خود اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ آن ها کشاند.

وی افزود: توانایی بالای موشکی و امکان انهدام اهدافی صدها کیلومتر دورتر از مرزهایمان و در عمق استراتژیک تروریست‌ها نشان‌دهنده اقتدار و قدرت نظامی ایران است.

سلیمی تصریح کرد: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش مورد حمایت تمام جناح‌های نظام بوده و امروز این اقتدار به مستکبران فهماند که قدرت موشکی ایران به‌هیچ‌وجه قابل‌مذاکره نبوده و نخواهد بود.

وی این اقتدار را حاصل تلاش نیروهای متعهد و بومی ایرانی دانست و اذعان کرد: حمله موشکی سپاه افزایش دهنده حیثیت و امنیت ملی ایران بوده و به آمریکایی‌ها نشان داد که تحریم موشکی ایران در برابر عزم ایرانی زانوزده و هیچ تأثیری نداشته است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: اقدام اخیر سپاه و نابودی مواضع داعش در صدها کیلومتر دورتر از مرزهای ایران نشان داد هرگونه ایجاد ناامنی در ایران توسط مثلث عربی، عبری، غربی همراه با پاسخی کوبنده خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره ایستادگی و مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی متذکر شد: استکبار امروز باید بداند که ایران همچون برخی کشورها در برابر آن‌ها نخواهد بود و در برابر تمامیت ارضی و امنیت داخلی خود بااقتدار دفاع خواهد کرد

کد خبر 307521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.