روز قدس روز ایستادگی در برابر دشمن/سند 2030 نشان‌دهنده نفوذ در استقلال کشور است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: با حساسیت‌هایی که در جامعه به واسطه تذکرات رهبری ایجاد شد این سند لغو شد و این در حالی است که ما در کشور سند تحول داشتیم و این مسئله نشان‌دهنده نفوذ در استقلال کشور است و از این پس باید جلوی این‌گونه نفوذها در کشور گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت‌الاسلام روح الله امینی  امروز در خطبه‌های نماز جمعه نطنز مهم‌ترین دغدغه این‌روزهای اهل تقوا را بهره‌مندی از روزهای ماه مبارک رمضان و لیالی قدر دانست و اظهار کرد ، این اوج غفلت است که این ماه بگذرد و انسان تلاشی برای تغییر در خود نکند.
امینی  با اشاره به اینکه رمز ماندگاری در طول تاریخ  پیروی از ولایت است، خاطرنشان کرد: امام علی(ع) پس از رسول اکرم(ص) در عالم خلقت بی‌نظیر است و ما باید در همه حال از این بزرگوار الگوگیری کنیم.

وی از اهمیت شرکت در راهپیمایی روز قدس سخن گفت و افزود: روز قدس ایستادگی در برابر دشمن و نه گفتن به سه ضلع از دشمنان یعنی آمریکا، صهیونیست‌، عربستان و هم‌پیمانان آن‌ها است.

امام جمعه نطنز  ادامه داد: با شرکت در راهپیمایی روز قدس برای همیشه یک نه عملی به صهیونیست‌ها و کسانی که جرأت بازگو کردن جنایات آن‌ها را ندارند خواهیم گفت.

وی  با بیان اینکه آمریکا از اوایل انقلاب‌اسلامی با تهدید و تحریم دشمنی خود را ثابت کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند با سم‌پاشی از طریق ماهواره و اینترنت سبک زندگی علوی را از ما بگیرد و تاکنون شما به آن نه گفته‌اید و از این به بعد هم با ایستادگی به تهدیدات، نه خواهید گفت.

خطیب جمعه نطنز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان نظام اسلامی‌، خاطرنشان کرد: انتخابات تمام شد و اکنون به فرموده مقام معظم رهبری زمان عمل به بایدها توسط رئیس‌ جمهور است و تمامی افراد در جامعه باید به مسؤولان در اصلاح امور و مطالبات مردم کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه سند 2030 یک مسئله بسیار مهم در کشور است، افزود: با حساسیت‌هایی که در جامعه به واسطه تذکرات رهبری ایجاد شد این سند لغو شد و این در حالی است که ما در کشور سند تحول داشتیم و این مسئله نشان‌دهنده نفوذ در استقلال کشور است و از این پس باید جلوی این‌گونه نفوذها در کشور گرفته شود.

امینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و فرمان آتش به اختیار، گفت: این سخن مقام معظم رهبری نشان‌دهنده دغدغه ایشان به مسائل فرهنگی است و یک‌سری از افراد در جامعه استقلال‌، عزت، اسلام و ارزش‌ها در جامعه را زیر سوال می‌برند.

کد خبر 307092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.