تنها زمانی با جپاروف مذاکره می‌کنیم که از طرف استقلال بازیکن آزاد معرفی شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به دلیل تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته با استقلال امضا کردیم و تعهد اخلاقی که به آنها دادیم به وکیل سرور جپاروف گفتیم که ابتدا تکلیف این بازیکن را با استقلال مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن طاهری در حاشیه نخستین تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ هفدهم، در جمع خبرنگاران در مورد نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: ما ساسان انصاری را در خط حمله، سیاوش یزدانی و حسن جعفری را در خط دفاع و شاهین ثاقبی را به خدمت گرفته‌ایم و امیدوارم بتوانیم با یکی، دو بازیکن دیگری که مدنظر کادرفنی هستند به توافق نهایی برسیم تا تیم قدرتمندی را روانه لیگ برتر کنیم.

وی در مورد وضعیت سعید آقایی و سرور جچاروف گفت: آقایی یکی از گزینه‌های مدنظر کرانچار است و امیدوارم وی بتواند رضایت گسترش فولاد را جلب کند و به سپاهان بپیوندد. وکیل جپاروف هم به باشگاه آمد و عنوان کرد که این بازیکن آماده مذاکره با سپاهان است ولی ما به دلیل تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته با باشگاه استقلال امضا کردیم و تعهد اخلاقی که به آنها دادیم به وکیل جپاروف گفتیم که ابتدا تکلیف این بازیکن را با استقلال مشخص کند.

طاهری ادامه داد: به هر حال جپاروف قرادادی با باشگاه استقلال داشته که باید فسخ شود البته این بازیکن قرارداد خود را در فدراسیون به صورت یک طرفه فسخ کرده است. کمیته استیناف می‌گوید شما می‌توانید با جپاروف قرارداد ببندید ولی باشگاه استقلال این حق را دارد که از سپاهان شکایت کند. ما به هیچ عنوان وارد چنین شرایطی نمی‌شویم و زمانی با جپاروف وارد مذاکره می‌شویم که این بازیکن رسماً از طرف باشگاه استقلال به عنوان بازیکن آزاد معرفی شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه در نقل و انتقالات به دنبال بازیکن خارجی هم هستند یا خیر بیان داشت: فعلاً گزینه خارجی مطرح نبوده ولی فیلم بازی چندین بازیکن خارجی برای ما ارسال شده است که در اختیار کرانچار قرار داده‌ایم و اگر بازیکنی مدنظر وی باشد به ما اعلام می‌کند تا با او وارد مذاکره شویم.

طاهری در مورد اظهارنظر سعید آقایی که گفته بود باشگاه سپاهان کاری برای من نکرده و مجبور شدم خانه خود را به خاطر سپاهان بفروشم تا از گسترش فولاد رضایتنامه بگیرم گفت: قراردادی که قرار است با یک بازیکن بسته شود شرایط خاص خودش را دارد. اگر شما خارج از حیطه فوتبال چکی را به شخصی بدهید هیچ باشگاهی به پرداخت این چک متعهد نمی‌شود. وی چکی را به باشگاه گسترش فولاد داده که باید آن را پاس کند و این موضوع ربطی به باشگاه سپاهان ندارد.

وی در مورد اینکه تمدید قرارداد مهدی شریفی با تراکتورسازی صحت دارد یا خیر بیان داشت: من از امضای قرارداد شریفی با تراکتورسازی خبر ندارم ولی سربازی وی آبان ماه به پایان می‌رسد و به صورت رسمی و قانونی بازیکن سپاهان است. باشگاه تراکتورسازی هم هیچ مذاکره‌ای در مورد شریفی با ما نداشته است.

کد خبر 306902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.