سبزها آبی می‌شوند یا برعکس؟

پس از آنکه آبی‌پوش شدن کاپیتان سوم ذوب‌آهن منتفی شد اکنون این احتمال قوت گرفته است که برخی بازیکنان استقلال با نظر امیر قلعه‌نویی سبزپوش شوند.

به گزارش ایمنا، با اینکه تصور می‌شد با پیوستن احتمالی مرتضی تبریزی به استقلال این هافبک-مهاجم ۲۶ ساله در راه همبازی سابق خود قدم برمی‌دارد و مثل فصل پیش کاوه رضایی آبی‌پوش خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد و تبریزی قرارداد خود را تمدید کرد. پیش از آن هم مهرداد قنبری علیرغم برخی حرف و حدیث‌ها درباره آبیپوش شدنش با ترک ذوب‌آهن به گسترش فولاد پیوست تا روند استقلالی شدن بازیکنان ذوب‌آهن دست‌کم تا اطلاع ثانوی متوقف شده باشد.

با توجه به حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب‌آهن و سوابق قبلی این مربی در کشاندن برخی ستاره‌های استقلالی به اصفهان اکنون حتی این احتمال وجود دارد که عکس روند قبلی اتفاق بیفتد یعنی به جای آبی‌پوش شدن بازیکنان ذوب‌آهن ممکن است برخی بازیکنان استقلال سبزپوش شوند.

البته استقلالی‌هایی که احتمال سبزپوشان شدن‌شان وجود دارد از قضا نفراتی هستند که با فوتبال اصفهان بیگانه نیستند. امید ابراهیمی که اولین بار با پیراهن سپاهان مطرح شد سه سال پیش به واسطه رابطه خوبش با قلعه‌نویی سر از استقلال درآورد. کاوه رضایی هم که پارسال از ذوب‌آهن به استقلال رفت اینطور که به نظر می‌رسد مدنظر سرمربی جدید تیم اصفهانی است.

کد خبر 306763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.