حفظ پتانسیل جهانی در پروژه های شهر اصفهان ضروری است

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهر اصفهان تنها مربوط به اصفهان نیست و به جهانیان تعلق دارد بنابراین تمام پروژه هایی که در شهر انجام می شود باید پتانسیل جهانی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان در حاشیه افتتاح طرح تعریض پل فلزی اظهارکرد: پروژه هایی که یکی پس از دیگری افتتاح می شود بر اساس برنامه پنج ساله و برنامه ۱۴۰۰ است و قطعا پروژه های آینده نیز بر اساس برنامه های مدونی که بر عهده شهرداری است و براساس بودجه پیش بینی شده انجام می شود.

وی افزود: البته این پروژه ها با توجه به محدودیت هایی که شهرداری با آن مواجه است، اولویت بندی می شود و بر اساس ضرورت های کارشناسی شده اجرایی می شود.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شهر اصفهان تنها مربوط به اصفهان نیست و به جهانیان تعلق دارد بنابراین تمام پروژه هایی که در شهر انجام می شود باید پتانسیل جهانی داشته باشد.

برشان اضافه کرد: در واقع پروژه ها هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ نمادین شهری با معماری سنتی اصفهان باید مطابقت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در پروژه پل فلزی سعی شده از معماری سنتی اصفهان استفاده شود، اظهارکرد: در پروژه های آتی نیز باید علاوه بر استفاده از تکنولوژی روز سعی بر این باشد که هویت معماری اصفهانی -ایرانی حفظ شود.

کد خبر 306650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.