مجموعه مبلمان شهری و تصفیه خانه سپاهان شهر هفته آینده به بهره برداری می رسد

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: هفته آینده مجموعه مبلمان شهری در محدوده چهارباغ و تصفیه خانه سپاهان شهر به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،حمیدرضا فرهنگ در مراسم افتتاح پروژه تعریض پل فلزی اظهار کرد: در هفته گذشته پروژه های متعددی همچون پارکینگ طبقاتی محتشم کاشانی باظرفیت پارک۲۶۰ خودرودر ۷طبقه،خیابان ۱۱محرم و مجموعه تجاری -اداری شهید قاسمی در محدوده بلوار کشاورز با حضور مدیران شهری به بهره برداری رسمی رسید.
وی با اشاره به اینکه فاز اول بهسازی و کفسازی کلیسای وانک و گذر سنگ تراش ها تکمیل شده است، افزود: بهسازی پیاده روهای سطح منطقه به منظور تردد روان شهروندان انجام می شود.
فرهنگ گفت: ساماندهی تقاطع های منطقه همچون خیابان توحید اجرا شده و اکنون نیز ساماندهی تقاطع همسطح خیابان شریعتی در حکیم نظامی در دست انجام است.
مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: هفته آینده همچنین از مجموعه مبلمان شهری در محدوده چهارباغ و تصفیه خانه سپاهان شهر افتتاح رسمی می شود.

فرهنگ خاطر نشان کرد: به دلیل بحران آب و نگهداری از فضای سبز شهر احداث تصفیه خانه سپاهان شهر در دستور کار مدیران شهری قرار گرفت.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه توافقات مراحل اولیه احداث ادامه خیابان توحید انجام شده است، اظهار کرد: احداث ادامه خیابان توحید حدفاصل خیابان دانشگاه و خیابان شهدای صفه به طول ۲۷۵۰متر و عرض ۳۶ متر برای کاهش بار ترافیکی خیابان شهدای صفه و خیابان هزار جریب در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه ۵ با تاکید براینکه توافقات اولیه این پروژه نیز با دانشگاه اصفهان -علوم پزشکی و ارتش انجام شده است، گفت: پس از اخذ تاییدیه نهایی از ارتش و دانشگاه اصفهان عملیات اجرایی ادامه خیابان توحید در ۶ ماه دوم سال اجرا می شود.
فرهنگ همچنین در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه گل نرگس یکی از نیازهای اصلی اهالی منطقه است،اضافه کرد: با ابلاغ نقشه و توافق نامه در هفته های آینده زمینی به مساحت ۲۲هکتار به عنوان فضای سبز در محدوده جنوب اصفهان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق درخواست شهروندان عملیات اجرایی ادامه خیابان دکتر حسابی در ۲ فاز اجرا می شود، اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد از فاز اول این پروژه در اختیار شهرداری قرار می گیرد همچنین فاز دوم آن در ۶ ماه دوم سال توسط ارتش به شهرداری ارائه داده می شود.

فرهنگ گفت:با اجرای این پروژه محور ترافیک خیابان ارتش و کشاورزی کاهش پیدا می کند.

مدیر منطقه ۵ با بیان اینکه تعریض پل فلزی یکی از ابر پروژه های منطقه بود که عملیات اجرایی آن در سال گذشته آغاز شد،افزود: این پروژه قبل از عید نوروز تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت اما به دلیل اجرای طرح زیباسازی ، این طرح امشب به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

کد خبر 306624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.