مواضع غلط مسئولان در انتخابات و تضعیف نیروهای امنیتی، حادثه اخیر را رقم زد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: متاسفانه برخی مواضع مسئولان و هنجارشکنی آنها و تضعیف نیروهای امنیتی در ایام انتخابات چراغ سبزی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود تا دشمنان به غلط تصور کردند، استحکام امنیت ایران ضعیف شده و می توانند ضربه ای کاری به امنیت کشور وارد کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، هاجر چنارانی در نشست علنی امروز دوشنبه ( 22 خرداد) مجلس شورای اسلامی درنطق میان دستور خود، ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه تروریستی، اظهار داشت: تروریست‌ها با هدف قراردادن حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که منافع قدرت‌های استکباری در منطقه را به خطر انداخت و استبداد را به زانو در آورد، نشان دادند که از چه موضوعی ناراحت هستند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تروریست ها مجلس شورای اسلامی رکن رکین مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران را مورد حمله خود قرار دارند، زیرا از مردم سالاری دینی حاکم در ایران وحشت دارند.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها این دو محور را سدی برای رسیدن به مطامع خود می‌داند، افزود: مبارزه با استکبار و تروریست‌ها چپ و راست نمی‌شناسد، زیرا آن ها حتی به مردم عادی هم رحم نمی کنند و با این شرایط لازم است، همه تحت عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران؛ یعنی مقام معظم رهبری در مسیر وحدت حرکت کنیم.

چنارانی با بیان اینکه برای مشکلاتی که مردم از آن‌ها به تنگ آمده اند باید اقدامات لازم را انجام بدهیم، متذکر شد: برای توسعه کشور، اشتغال جوانان و رفاه مردم با وحدت و همدلی باید به انجام اقدامات لازم اهتمام ورزیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی مواضع مسئولان و هنجارشکنی آنها و تضعیف نیروهای امنیتی در ایام انتخابات چراغ سبزی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود تا دشمنان به غلط تصور کردند، استحکام امنیت ایران ضعیف شده و می توانند ضربه ای کاری به امنیت کشور وارد کنند.

وی افزود: از نیروهای امنیتی به خصوص سپاهیان مجاهد حمایت می کنیم و از مسئولان دولتی می خواهیم با حمایت از مدافعان حرم، کانون و ریشه تروریست‌ها را در عراق و سوریه نیز بخشکانند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: به ریاست جمهوری یادآوری می کنم که حضور شکوهمند مردم در 29 اردیبهشت ماه حماسه ای ماندگار بود و امروز دولت وظیفه دارد با اتکا به کابینه ای متخصص، متعهد، دلسوز و انقلابی به دنبال تحقق عدالت باشد.

چنارانی با بیان اینکه امضای قرارداد 2030که علاوه بر مشکلات شرعی، زمینه وابستگی آموزش و پرورش کشور را به بیگانگان فراهم می کند و در نظر همه دلسوزان کشور محکوم و مطرود است و از مسئولان می خواهیم هر چه زودتر این قرارداد ننگین را لغو کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توقع داریم دولت مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند تا بتوانیم پروژه های جدیدی را تعریف کنیم، گفت: سرانه محیط های ورزشی در استان خراسان رضوی و 2 شهرستان فیروزه و نیشابور بسیار کمتر از میانگین استاندارد آن است و ورزشگاه انقلاب نیشابور نیز سال هاست که مورد توجه قرار نگرفته است.

کد خبر 306595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.