افزایش کیفیت ساخت و ساز نتیجه تعامل شهرداری و نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: همکاری و تعامل شهرداری با سازمان نظام مهندسی می تواند منجر به کیفیت ساخت و ساز و ایمنی بیشتر در جهت رفاه بهره برداران و خاطر امنیت شهروندان شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با شهردار اصفهان دیدار و پیرامون مسائل مختلف شهری گفت و گو کرد.

فرج الله رجبی در این دیدار با بیان اینکه در خصوص دو محور اساسی با شهردار اصفهان صحبت کردیم، اظهار کرد: نحوه مدیریت لایحه درآمد پایدار شهرداری و مدیریت شهری 2 محور اساسی صحبت با شهردار اصفهان به عنوان شهردار یکی از کلانشهرهای بزرگ کشور بود.

وی تصریح کرد: از شهرداری اصفهان درخواست کردیم هماهنگی های لازم را با سایر شهرداری های کلانشهرهای کشور انجام دهند تا در بخش درآمدهای پایدار و مدیریت شهری لوایحی که به صحن مجلس می رسد کاملتر بوده و منجر به تحول در کلانشهرهای کشور شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید در فرصتی کوتاه جلساتی را با کلانشهرهای کشور پیرامون این موضوعات برگزار کرد تا دیدگاه های آنها را جمع آوری و در اختیار مجلس قرار دهیم تا نتایج آن سبب رقم خوردن اتفاقاتی خوب برای شهرهای کشور شود.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان و سازمان نظام مهندسی استان هر کدام در حوزه مسئولیت خودشان از بهترین های کشور هستند، اضافه کرد: انتظار می رود همکاری و تعامل این 2 دستگاه با یکدیگر بتواند منجر به کیفیت ساخت و ساز و ایمنی بیشتر در جهت رفاه بهره برداران و خاطر امنیت شهروندان شود.

رجبی با تاکید بر اینکه اصفهان جزء شهرهای برخوردار از مهندسان بسیار خوب و توانمند است، گفت: با این وجود این مسئله بازهم جای رشد و ارتقاء دارد. ساخت و ساز به طور حتم باید توسط متخصصان و افراد دارای صلاحیت حرفه ای صورت بگیرد. باید در این زمینه فرایندها تعریف شده و نظارت و کنترل های خاص انجام پذیرد تا اطمینان پیدا کنیم این متخصصان کارهای خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه با تاکیدات شهردار اصفهان همکاری های بیشتری میان شهرداری اصفهان و سازمان نظام مهندسی رخ می دهد، گفت: این موضوع سرفصل بسیار خوبی برای همکاری های دوجانبه و موثر خواهد بود.

کد خبر 306339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.