شهروندان اصفهانی یاور مدیریت شهری در کنترل ترافیک می شوند

معاون حمل و نقل و ترفیک شهرداری اصفهان گفت: اگر «نرم افزار ترافیک یار» بر روی گوشی تلفن همراه حدود دو میلیون نفر جمعیت شهروندی اصفهان نصب شود، می توان گفت همه شهروندان اصفهانی ناظر رفتارها و یاور مدیریت شهری در کنترل ترافیک می شوند.

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پس از ماه مبارک رمضان که رونمایی از نرم افزار ترافیک یار انجام می شود، شهروندان می توانند این نرم افزار را در فضای مجازی و مراجعی همچون نرم افزار بازار که اپ های تلفن همراه در آنها قابل نصب است، دانلود و بر روی گوشی های تلفن همراه خود نصب کنند.

وی تاکید کرد: برای داشتن یک شهر هوشمند باید آرام آرام حمل و نقل هوشمند داشته باشیم و بر همین اساس طراحی ۴ نرم افزار و اپ  تلفن های همراه هوشمند از سال گذشته در معاونت حمل و نقل و ترفیک شهرداری اصفهان انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترفیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این نرم افزارها پس از ماه مبارک رمضان رونمایی می شود.

وی «نرم افزار ترافیک اصفهان» به عنوان جامع ترین نرم افزارهای ترافیکی کشور، «نرم افزار ترافیک یار»، «نرم افزار ترافیک پدیا» که جامع ترین کتابخانه دیجیتال در موضوع حمل و نقل است و همچنین نرم افزار «ترافیک کال» که به صورت کاملاً تخصصی به فرهنگ ترافیک می پردازند و فرهنگ ترافیک را ارتقا می دهد، را ۴ نرم افزار طراحی شده در این معاونت برشمرد.

صلواتی با اشاره به اینکه در نرم افزار ترافیک یار شهروندان ناظر ترافیکی شهر می شود، اظهارکرد: با نصب این نرم افزار شهروندان در هر نقطه از شهر که مشکلی را از جمله وقوع تصادف، اخلال در عبور و مرور، خرابی امکانات کنترل ترافیک، آبگرفتگی معابر، آتش سوزی و ... مشاهده کنند می توانند با گرفتن عکس و ارسال آن به مرکز کنترل ترافیک برای رفع مشکل در حداقل زمان سهیم باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر «نرم افزار ترافیک یار» بر روی گوشی تلفن همراه حدود دو میلیون نفر جمعیت شهروندی اصفهان نصب شود، می توان گفت همه شهروندان اصفهانی ناظر رفتارها و یاور مدیریت شهری در کنترل ترافیک می شوند.

کد خبر 306330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همشهری IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
    2 0
    چه فایده وقتی نظر من اصفهانی اصلا مهم نیست ... چندین بار با 137 تماس داشتم نسبت به اصلاح هندسی چند تقاطع اقدام کنند تا مردم دوربرگردان ها رو خلاف جهت وارد نشوند اصلا پیگیری نشد ... مشکل از بیس دارید