گشایش دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان عیدی بزرگی برای پیشکسوتان ورزش بود

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان اتاق فکری برای پیشرفت ورزش استان و همچنین ایجاد همگرایی و تعامل بیشتر بین مسئولان و متولیان و ورزشکاران و اهالی ورزش اصفهان خواهد بود.

علی قاسمی در حاشیه گشایش دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان به همت شهردار اصفهان، مشاوران وی و جمعی از مدیران ارشد استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: روز بسیار بزرگی برای ورزش استان اصفهان و همچنین کشورمان بود و افتتاح این انجمن عیدی بزرگی برای پیشکسوتانی بود تا پس از سال‌ها سرگردانی مکانی برای برگزاری جلسات و گپ‌های دوستانه خود داشته باشند.

قاسمی افزود: دفتر انجمن پیشکسوتان ورزش اصفهان اتاق فکر و کوله‌باری از تجربیات ارزشمند پیشکسوتانی است که سالیان سال رنج کشیده ورزش بودند و درد ورزش را می‌دانند. مرکز تصمیم‌گیری ورزش استان از این اتاق فکر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان بیان کرد: پیشکسوتان ورزش اصفهان قطعاً با نظرات جمعی خود می‌توانند نه تنها ورزش استان، بلکه ورزش کشور را از وضعیت خوبی که دارد به شرایط بهتری برسانند.

وی تصریح کرد: با حضور بهرام افشارزاده رییس انجمن پیشکسوتان کشور، حسین سیستانی معاون استاندار، جمالی‌نژاد شهردار اصفهان، سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان، اهالی ورزش، مسئولان، متولیان ورزش و مدیران باشگاه‌ها به نظر می‌رسد با افتتاح این انجمن همگرایی، هم‌افزایی و تعامل بیشتری بین این افراد صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اضافه کرد: امیدوارم به زودی با تشکیل جلسات مستمر و منظم بتوانیم نتایج خوبی از مجموعه تفکرات و دیدگاه‌های ارزشمند پیشکسوتان داشته باشیم و بتوانیم پیامدهای مثبتی را برای ورزش استان در بخش‌ها و ابعاد مختلف به ارمغان آوریم و توجه ویژه‌ای به پیشکسوتان داشته باشیم.

قاسمی تأکید کرد: به خودم می‌بالم و افتخار می‌کنم که در این دوره مدیریتی این اتفاق خوب رقم خورد و صمیمانه از مسعود انصاری‌مهر مدیرعامل پیشین سازمان ورزش شهرداری اصفهان تشکر می‌کنم که برای راه‌اندازی این مجموعه یک سال زحمت کشید.

وی خاطرنشان کرد: این مکان پایگاه بسیار مهم و خوبی خواهد بود. این پایگاه ثابت است و پیشکسوتان ورزش اصفهان می‌توانند به همراه خانواده‌های خود از این محیط مفرح استفاده کنند.

کد خبر 306136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.