اجرای پروژه های زیرساختی، توسعه پایدار مناطق را به دنبال دارد

شهردار اصفهان گفت: هر هفته نه تنها در مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر اصفهان، بلکه در مناطق مرکزی شهر همچون مناطق ۱ ، ۳ ، ۵ ، ۶ پروژه های مختلفی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی نژاد در برنامه اینجااصفهان اظهارکرد: روز گذشته در پنجاه و نهمین ایستگاه هر هفته چند افتتاح، تعدادی از پروژه های شاخص منطقه 5 به بهره برداری رسید.

وی افزود: هر هفته نه تنها در مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر اصفهان، بلکه در مناطق مرکزی شهر همچون مناطق ۱ ، ۳ ، ۵ ، ۶ پروژه های مختلفی افتتاح می شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: یکی از پروژه های شاخصی که روز گذشته به بهره برداری رسید طرح پارکینگ طبقاتی خیابان محتشم کاشانی است که برای اولین بار به ایستگاه دوچرخه و تعمیرات آن مجهز شده است.

جمالی نژاد تاکیدکرد: پارکینگ محتشم کاشانی سومین پارکینگ هوشمند شهر اصفهان بعد از پارکینگ های بزرگمهر و آیت الله خراسانی محسوب می شود.

وی ادامه داد: احداث ساختمان اداری در بلوار کشاورزی و احداث خیابان 11 محرم نیز از دیگر طرح هایی بود که روز گذشته به بهره برداری رسید.

شهردار اصفهان تاکید کرد: خیابان 11 محرم بنا به درخواست اهالی این منطقه در دستور کار قرار گرفت این خیابان، خیابان محتشم کاشانی را به حسین آباد متصل می کند و محرک توسعه ای برای محله حسین آباد خواهد بود.

جمالی نژاد با بیان اینکه طی چند هفته آینده نیز پروژه های شاخصی زیرساختی از منطقه 5 به بهره برداری می رسد، گفت: تمامی این طرح ها  باعث می شود منطقه پنج  رشد و توسعه پایدار خود را داشته باشد.

کد خبر 305280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.