ماه رمضان نسخه ای کامل برای رشد و تکامل است

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: رمضان ماه مهمانی خداست، که باید از آن نهایت استفاده را برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چادگان، با تاکید بر لزوم رعایت تقوای الهی در تمام زمینه ها، اظهار کرد: مهم ترن وظیفه الهی ما کسب رضایت خداست.

وی با مروری بر ارزش و اهمیت ماه مبارک رمضان گفت: نفس های شما در این ماه عبادت است و ببینید که آفریدگار هستی چه فرصت هایی را فراهم آورده است.

امام جمعه چادگان با بیان این که ماه رمضان نسخه ای است که برای رشد و تکامل همه ما نوشته شده است، افزود:  رمضان ماه مهمانی خداست، که باید از آن نهایت استفاده را برد.

سلیمانی با اشاره به آثار روزه در زندگی مادی و معنوی انسان خاطر نشان کرد: فلسفه روزه عبودیت ، اطاعت محض از پروردگار، عبد شدن شدن، برقراری مساوات بین فقیر و غنی و زنده کردن یاد مرگ و معاد است.

امام جمعه چادگان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان، عنوان داشت:  این سفر به به کشوری که پادشاهش روحیه  آدم کشی و کودک کشی دارد معنادار است.

وی تصریح کرد: فروش تسلیحات و هدایای چند صد میلیونی و ارتباط با اسرائیل همه نشانه این است که می خواهند اسلام آمریکایی را جلوه دهند و برعلیه ایران ائتلاف ایجاد کنند.

سلیمانی با قدردانی از حضور با شکوه مردم در پای صندوق های رای گفت: مشارکت بالای مردم و امنیت موجود از شاخصه های نشام است.

حجت الاسلام سلیمانی تاکید کرد: همه به خصوص ریئیس جمهور منتخب  باید توجه داشته باشند که دیگر فرصت، فرصت آخر است و نباید امید مردم را مبدل به یاس کرد.

وی خاطر نشان کرد: دولتمردان به قول هایشان وفا کنند و در سیاست خارجه هم عزت مندی بیشتری پیاده نمایند.

کد خبر 304423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.