عملیات اجرایی ابرپروژه استقلال به زودی تکمیل می شود

مدیرمنطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در آینده نزدیک تقاطع غیرهمسطح استقلال به پایان می رسد.

به گزارش ایمنا، به دنبال توسعه و پیشرفت شهر، شهرداری اصفهان تاکنون ابر پروژه های بسیاری مانند تقاطع غیرهمسطح اشکاوند، تقاطع غیر همسطح ۲۵ آبان و ...  را در دل مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان احداث کرده است.

تقاطع غیرهمسطح استقلال از جمله ابر پروژه های شهرداری است که در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در دست اجراست، با اجرای این طرح، معضل ترافیک شمال غرب اصفهان برای همیشه به پایان و تصادفات نیز کاهش می یابد.

محمدرضا برکت مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح استقلال یکی از ابر پروژه های منطقه است که عملیات اجرای آن با جدیت کامل در دست اجراست.

وی با اشاره به مشخصات فنی پروژه افزود: تقاطع غیرهمسطح استقلال پروژه عظیمی است که حداقل ۱۱ طرح را در دل خود جای داده است کف فاز اول آن شامل پل های همسطح و رو گذر مسیر اصفهان – شاهین شهر است که در خردادماه سال گدشته به پایان رسید و هم اکنون عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع غیر همسطح استقلال نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان در ادامه از اجرای پل ششم میدان استقلال به صورت پیش تنیده خبرداد و گفت: پل ششم فاز دوم این پروژه بلوار آزادگان را نیز به بلوار دانشگاه متصل می کند.

وی  با احداث این پل سرعت و ایمنی عبور و مرور در محور خمینی شهر به تهران افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح استقلال نیز در مراحل پایانی است و در آینده نزدیک تکمیل می شود.

کد خبر 304129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.