امنیت حاکم بر کشور را مدیون رهبری و خون شهدا هستیم

مشاورشهردار در امور جانبازان و ایثارگران گفت: امنیت حاکم در کشور را مدیون سایه رهبری و خون شهدا هستیم.

به گزارش ایمنا، اکبر پاکزاد در برنامه "اینجااصفهان" اظهارکرد: مردم در زمان انقلاب و دوران ۸ ساله دفاع مقدس دوش به دوش بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) حرکت کردند.

وی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: ایمان قوی مردم به خدا ، وحدت و اطاعت از رهبر مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

مشاور شهردار در امور جانبازان و ایثارگران گفت: ۶۴ سال آمریکایی ها و قبل از آن نیز روس ها و انگلیس ها در این کشور حکومت کرده و همه جای کشور را در اختیار خود گرفته بودند که با رهبری امام خمینی(ره) و امام زمان(عج) دشمنان شکست و از کشور  نیز بیرون رفتند.

پاکزاد اضافه کرد: مردم در کشور و در روستاها در کنار هم آرام زندگی می کردند و ارتش نیز روز به روز ارتباط خود را با مردم قوی تر می کرد که سرکله غول بی شاخ ودم آمریکا و انگلیسی ها در کشور پیدا شد.

وی عنوان کرد: شهریور ماه سال ۱۳۵۹  دشمنان کشور از طریق هوایی، دریایی و زمینی به مردمان کشور که نه صلاحی داشتند و نه آموزش دیده بودند حمله و در مسیرخود روستاها را نابود ومردم را اسیر و یا به شهادت رساندند.

پاکزاد در ادامه با اشاره به اینکه مردم خرمشهر از جان و دل برای دفاع از کشور در برابر دشمن ایستادگی کردند، گفت: ۳۳ روز پیر و جوان خرمشهر در برابر دشمن مردانه مقاومت کردند.

مشاور شهردار در امور جانبازان وایثارگران اضافه کرد: برای وجب به وجب خاک اسلامی و تجاوز به خاک دشمن نیز خون سردار ، سرباز، ارتش، سپاه ونیروی انتطامی به زمین  ریخته شده است.

پاکزاد با اشاره به اینکه برای پیروزی از ابتدای انقلاب تاکنون ۲۳۰ هزار شهید ترور شده در شهرها داشته ایم، گفت: در این راستا مردم و جوانان برای دفاع از کشور در برابر دشمن کوتاهی نمی کنند.

مشاور شهردار در امور جانبازان و ایثارگران با اشاره به امنیت حاکم بر کشور تاکید کرد: امنیت حاکم در کشور را مدیون سایه رهبری و خون شهدا  هستیم.

کد خبر 304124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.