تصادف در محور شهرضا – مبارکه ۳ کشته بر جای گذاشت

شهرضا - دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شهرضا گفت: تصادف یک دستگاه پراید و یک دستگاه مزدا در محور شهرضا – مبارکه ۳ کشته برجای گذاشت.

داریوش بهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، عنوان کرد: در ساعت ۲۰ شامگاه امروز خبر تصادف یک دستگاه پراید و یک دستگاه مزدا دوکابین در محور شهرضا – مبارکه دریافت شد.

وی اظهار کرد: در جریان این حادثه متأسفانه ۳ نفر از سرنشینان پراید در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند و تعداد ۷ نفر از مصدومان حادثه نیز توسط اورژانس ۱۱۵ شهرضا به بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا منتقل شدند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شهرضا بیان کرد: از تعداد ۷ نفر مصدوم این حادثه ۲ نفر به علت شدت جراحات وارده راهی اتاق عمل شدند و  یک نفر هم در ICU بستری شد.

بهرامی ادامه داد: باتوجه به اینکه این حادثه در مرز دو شهرستان شهرضا و دهاقان واقع شده بود، عوامل امدادی دو شهرستان شامل نیروی انتظامی دهاقان، پلیس راهنمایی و رانندگی دهاقان، هلال احمر دهاقان، آتشنشانی دهاقان، اورژانس ۱۱۵ شهرضا، شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شهرضا و پلسراه در صحنه حاضر شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: محور شهرضا – مبارکه یکی از پر ترددترین محورهای مواصلاتی منطقه جنوب استان است که به علت عرض کم جاده، دو طرفه بودن، تردد همزمان کامیون و خودروهای سبک و سنگین و تردد تعداد زیاد خودرو در ساعات مختلف شبانه روز همواره محل وقوع تصادفات مختلف است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شهرضا اضافه کرد: با پیگیری فرماندار، نمیانده مردم در مجلس و سایر مسئولان اجرایی شهرستان عملیات دو بانده کردن این مسیر در دست انجام است اما به علت حجم بالای تردد خودرویی و نیز تصادفات زیاد واقع شده در آن، لازم است این مسیر هرچه سریعتر با حمایت بیشتر مسئولان استانی و کشوری دو بانده شود.

بهرامی تصریح کرد: البته در وقوع تصادفات در این مسیر، بی توجهی رانندگان خودروهای سبک و سنگین به قوانین راهنمایی و رانندگی نیز قابل توجه است اما اتمام عملیات دو بانده کردن این مسیر می‌تواند تا حد زیادی از بروز مخاطرات رانندگی در این مسیر بکاهد.

کد خبر 303599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.