کم هزینه ترین راه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی حضور مردم در انتخابات است

لنجان_نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کم هزینه ترین راه برای حفظ یک نظام حضور مردم در انتخابات است و نظامی که 75 درصد از واجدین شرایط آن در صحنه حضور پیدا می کنند بازتاب بیرونی آن بسیار مهم و تاثیر گذار است.

محسن کوهکن در حاشیه حضور خود برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در یکی از شعب اخذ رأی،  در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: کم هزینه ترین راه برای حفظ یک نظام حضور مردم در انتخابات است و نظامی که 75 درصد از واجدین شرایط آن در صحنه حضور پیدا می کنند بازتاب بیرونی آن بسیار مهم و تاثیر گذار است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به دلیل بهم ریختن دوقطبی شرق و غرب و ارائه تفکر جدید به دنیا از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز همواره در کانون توجهات دشمنان جمهوری اسلامی بوده و با انواع شیوه‌ها و روش‌های مختلف در پی سرد کردن رابطه نظام سیاسی کشور با مردم هستند و چشم انتظارند تا مشارکت مردم در انتخابات به زیر 50 درصد کاهش یابد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما در صحنه های مختلف تجربه پیدا کرده اند که هرچه میزان حضور آنها بیشتر باشد این مهم دستاوردی برای ایمن سازی نظام خواهد بود اثار منفی را دور کرده و کشور را از گزند دشمنان محفوظ می دارد از این جهت دشمنان ایران اسلامی به دنبال آن هستند تا به مردم القاء کنند نظام مقدس جمهوری اسلامی مشروعیت لازم را ندارد.

وی با اشاره به اینکه هر نظامی که مشروعیت ان در دیدگاه دشمنانش بال برود از یک ایمن سازی بالایی برخوردار خواهد بود، ادامه داد: لذا باید توجه داشت برگزاری انتخابات میزان مشروعیت یک نظام را بالا می برد و بطور مثال در جریان سوریه قبل از انکه بشار اسد کاندیدا شود و چند میلیون نفر آنهم با نظارت سازمان ملل و در آن اوضاع جنگ و نابسامانی ها به وی رای دادند اعلام می کردند بشار اسد مشروع نیست اما پس از انتخابات اعلام کردند وی مشروعیت را دارد اما باید برای حل مشکلات سوریه از قدرت کناره گیری کند.

کوهکن اضافه کرد: از این رو اگر مردم به هر دلیلی به انتخابات بی‌رغبت و بی‌تفاوت باشند قطعا آنان تا مدت‌های مدید با سلطه رسانه‌ای خود بر فشارهای خود به مردم ایران خواهند افزود و در نقطه مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران در هر برهه‌ای از زمان که نیازمند پیمان مجدد مردم بوده است با مشارکت و حضور حداکثری آنان در برابر زیاده‌خواهی‌ها و فشارهای آنان قد علم کرده‌اند لذا حضور مردم کم هزینه‌ترین ابزار در دفاع از منافع کشور است.

وی عنوان کرد: وقتی مقام معظم رهبری بر حضور یافتن همه مردم در انتخابات اصرار می‌کنند به این دلیل است که به هزار و یک دلیل می‌شود اثبات کرد که منافع حضور همه مردم در انتخابات، فراگیر و دربرگیرنده همه ایرانیان است و امروز حضور باشکوه مردم در انتخابات حاوی این پیام به دنیاست که مردم ایران بعد از 38 سال همچنان خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این حضور باشکوه مردم در انتخابات تقویت کننده پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه فتنه 88 را تجربه ای بزرگ دانست و گفت: تجربه نخست برای چشم و گوشهای نظام بود که حواسشان را جمع کنند و تجربه دیگر هم برای کسانی بود که فکر می کردنند با چند حرکت کورکورانه خیابانی نظام انقدر سست بنیان است که انها می توانند به اهدافشان دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده، پرشور و بانشاط مردم در انتخابات فرصت شیطنت را از دشمنان می‌گیرد، خاطرنشان کرد: افراد آگاه و فهیم جامعه در ماجراهای سال 88 معتقد بودند که از منافع حضور بیش از 85 درصدی مردم در انتخابات آن سال باید به نفع همه مردم استفاده می‌شد اما متاسفانه با حاشیه‌سازی‌ها و فتنه‌گری‌هایی که اتفاق افتاد این مطالبه تحقق نیافت.

کوهکن با اشاره به توطئه های دشمنان ایران اسلامی و برنامه ریزی های مختلف از بیرون مرزی ها اذعان کرد: مشاور امور خاورمیانه ترامپ گفته است ما امید این را داریم که با رای نیاوردن آقای روحانی طرفداران ایشان آشوب هایی بیشتر از آشوب 88 را راه اندازی کنند.

وی متذکر شد: البته باید توجه داشت که نه شرایط اقتضا می کند و نه بنده فکر میکنم چنین اتفاقی رخ دهد

اما باید هوشیار بود و در گام نخست کاندیدای پیروز پس از پیروزی با قرائتی درست به صحنه ورود پیدا کند و کاندیدایی که رای نمی اورد نیز قاعده بازی را محترم شمرده و به قانون تمکین کندو این مسئله نیز مسئله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است و بنده بعید میدان در میان کاندیدا کسی باشد که بخواهد برای داشتن یک دستمال قیصریه را به آتش بکشاند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در نظام جمهوری اسلامی مردم شرکت در انتخابات را تکلیفی شرعی و حتی عبادت می‌دانند و فارغ از اینکه چه کسی رئیس‌جمهور شود رای مردم به رای اصل نظام اسلامی است.

کد خبر 303578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.