۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان:

حضور دشمن شکن مردم در انتخابات نشان از شعور و آگاهی ملت است

نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی متّکی به ایمان، بصیرت و علایق مردم است
حضور دشمن شکن مردم در انتخابات نشان از شعور و آگاهی ملت است

لنجان_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: حضور دشمن شکن مردم در انتخابات نشان از شعور و اگاهی ملت است.

حجت الله صفرپور در حاشیه حضور خود برای شرکت در دوازدهمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در یکی از شعب اخذ رأی،  در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان انتخابات را مظهر خدا باوری، مردم باوری  و خودباوری دانست و اظهار کرد: انتخابات، مظهر دموکراسی است که مشارکت همه جانبه مردم، آن را در نظام دینی، به مردم‌سالاری دینی ارتقاء ‌بخشیده است و این مسئله همان تفاوت اساسی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نسبت دیگر حکومت‌ها، ممتاز و برتر کرده است.

وی افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی متّکی به ایمان، بصیرت، عواطف و علایق مردم است و از این جهت این مهم را می توان سرِّ شکست‌ناپذیری این نظام دانست که به سه رکن اساسی دین، مردم و رهبری انقلابی متّکی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است و این خود یک اصل مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.

نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی متّکی به ایمان، بصیرت و علایق مردم است

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات مظهر هر سه باوری است که در امام وجود داشت و باید در ما وجود داشته باشد، مظهر خداباوری است، چون تکلیف است. وظیفهٔ ما است، تکلیف ما است که در سرنوشت کشور دخالت کنیم؛ تک‌تک آحاد ملت این تکلیف را دارند. مظهر مردم‌باوری است، چون انتخابات مظهر ارادهٔ آحاد مردم است؛ مردم‌اند که مسئولان کشور را به این وسیله انتخاب می‌کنند. و مظهر خودباوری است، چون هرکسی که رأی در صندوق می‌اندازد، احساس می‌کند که به سهم خود در سرنوشت کشور دخالت کرده است، به سهم خود تعیین کرده است؛ این خیلی چیز مهمی است. پس انتخابات هم مظهر خداباوری است، هم مظهر مردم‌باوری است، هم مظهر خودباوری است.

صفرپور با اشاره به اینکه انتخابات مظهر مردم باوری است، چراکه نتیجه انتخابات اراده ملت است، اضافه کرد: انتخابات مظهر خود باوری امت است چراکه هر کسی در صندوق رای خود را می اندازد احساس می کند در انتخاب سرنوشت کشور دخیل است و از این جهت رأی مردم به کاندیداها رأی به جمهوری اسلامی، نظام و اعتماد به نظام است.

وی عنوان کرد: هر رأی که در صندوق‌ ها ریخته شود و مردم به هر شخصی که رأی بدهند قبل از آنکه رأی به یک کاندیدا باشد رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به همین دلیل حضور پر شور مردم می ‌تواند بار دیگر یک حماسه دفاع از نظام و مقابله دشمنان ایران اسلامی و اشخاص و گروه‌هایی که می خواهند در جهت تهدید نظام حرکت کنند بوجود بیاورد.

ولایتمداری، قانون و دشمن ستیزی مردم ایران از ویژگی های اساسی انقلاب اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان بیان کرد: دشمنان همواره سعی کرده اند روحیه انقلابی و ولایتمداری را از مردم بگیرند و یأس و ناامیدی را در آنها تقویت کنند؛ با وجود این فشارها از سوی دشمنان طی سال های متمادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم در مقابل آنها ایستادگی کردند و باید توجه داشت که مشارکت در ایران دارای ره‌آوردهای امنیتی، انسجام و اتحاد نظام است و می‌تواند در همه عرصه‌های کشور نقشی بی ‌بدیل را ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب، زمانی که مردم کشورمان از امام خمینی (ره) اجازه حمله مسلحانه علیه شاه و نظام غاصب او را خواستند ایشان فرمودند خیر، باید مردم به بلوغ فکری برسند تا بدانند که این حکومت کنونی قانونی و شرعی نبوده و باید تغییر کند، لذا طی این مدت با رسیدن، مردم به این بلوغ فکری و با حضور حداکثری در پای صندوق رأی، ۹۸ درصد آنان به جمهوری اسلامی رأی آری دادند.

مشارکت در انتخابات از نشانه‌های بلوغ فکری، اجتماعی و سیاسی کشور است

صفرپور اذعان کرد: پس از پیروزی انقلاب نیز در زمان‌های مختلف، رفراندوم انتخابات جهت استمرار نظام اسلامی و مردمی برگزار شده است و این حضور همگانی در صحنه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت، در حال حاضر نیز شاهد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری فرمودند من معتقد به برنده و بازنده در انتخابات نیستم زیرا هر کس رأی بیاورد، برنده اصلی انتخابات، نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

وی متذکر شد: از این جهت باید تلاش شود با حضور پررنگ همه اقشار و صنوف مختلف و انتخاب کاندیدای اصلح کشور را بیمه کرده و تهدیداتی که مترتب کشور است را کاهش داد و از سوی دیگر یأس دشمنان را  منجر گردد و سناریوهای مختلف انها را از بین برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تاکید کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود رادر انتخابات بکار گرفته تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و به نوعی انتخابات در کشور برگزار نشود اما بار دیگر با حضور حماسی خود از ساعات ابتدایی اخذ رأی مشت محکمی به دهان مستکبران جهان وارد کردند.

حضور دشمن شکن مردم در انتخابات نشان از شعور و اگاهی ملت است

وی متذکر شد:فاز دوم برنامه دشمن برنامه ریزی برای ایجاد فضای یأس و نا امیدی در کشور بود تا این نگاه به مردم القاء شود که مسئولان قابل اعتماد نیستند و بستر حضور کمرنگ مردم را مهیا سازند که این پروژه نیز با شکست سنگین مواجه شد.

صفرپور با اشاره به اینکه حضور دشمن شکن مردم در انتخابات نشان از شعور و اگاهی ملت است، یادآور شد: فاز سوم توطئه های دشمنان ایران اسلامی ورود عناصر نفوذی در ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و از سوی دیگر فضای جامعه را به سمت یک فضای دوقطبی ساختگی سوق دهند تا سبب گسست جامعه و ایجاد تفرقه و همچنین کاهش شور انتخاباتی شوند اما امروز حضور اقشار، اقوام و مذاهب مختلف شور و شعفی وصف ناپذیر را امروز در کشور و در پای صندوق های رای ایجاد کرده است که می تواند پشتوانه محکی برای امروز و آینده کشور باشد.

کد خبر 303509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.