حضور حداکثری در انتخابات شکوه ملی را به همراه دارد

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: حضور حداکثری در انتخابات شکوه و انسجام ملی را به همراه دارد که مایه هراس دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی با حضور در شعب اخذ رای تیران از دانش آموزان رای اولی استقبال کرد و گفت: انتخابات تضمین کننده امنیت و آبروی کشور است و همانطور که شهدای انقلاب اسلامی برای این خاک ونظام خون خود را دادند امروز ما نیز وظیفه داریم برای امنیت و اقتدار کشور پای صندوق رای بیاییم.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات شکوه و انسجام ملی را به همراه دارد که مایه هراس دشمن است و این حضور حداکثری خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به دستاوردهای حضور حداکثری در انتخابات، بیان داشت: ثبات سیاسی و امنیتی از نتایج حضور حداکثری در انتخابات و سایر صحنه های سیاسی کشور است که مردم باید برای امنیت انتخابات نیز همکاری کنند که دوری از تشویش اذهان عمومی و تخریب کاندیدها در افزیش امنیت و سلامت انتخابات موثر است.

وی با اشاره به حضور مردم شهرستان تیران و کرون در انتخابات های گذشته اظهار کرد: در انتخابات ۹۴ بیشتری مشارکت را نسبت به جمعیت در استان اصفهان داشته اند و پیش بینی می شود امسال نیز اینگونه باشد.

رحمانی با اشاره به حضور رای اولی هاگفت: بلوغ سیاسی یک رخداد مهم در زندگی افراد است که در این وضعیت رای اولی برای نخستین بار در سرنوشت شهر و کشور خود مشارکت پیدا می کنند.

کد خبر 303505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.