اگر در انتخابات شرکت نکنید انتظارهایتان محقق نمی‌شود

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند مانند این است که به شما یک امتیاز و فرصتی برای دخالت در سرنوشت خودتان بدهند و شما از این امتیاز استفاده نکنید و پس از آن حسرت بخورید که چرا آنچه را شما می‌خواستید اتفاق نیفتاده است.

عباسعلی پوربافرانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا در رابطه با حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: ما انتظار داریم با توجه به اینکه تغییر سرنوشت یک دستور دینی است؛ و در تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و همچنین امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید تأکید کرده‌اند که مردم با حضور پرشور و هوشمندانه خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بار دیگر برگ زرین دیگری را در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ثبت کنند؛ امیدواریم که مردم با حضور پرشور؛ پرحجم و مشارکت حداکثری خود و با هر سلیقه‌ای، به پای صندوق‌های رأی آمده و رأی خود را در صندوق بیندازند؛ چراکه آن رأی که در صندوق می‌اندازند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی مانند آمریکا و انگلیس است.

وی بیان کرد: اگر مردم عزیز ایران حضوری پرشور داشته باشند، بر اساس فرموده مقام معظم رهبری زمانی که با قدرت تمام به پای صندوق‌های رأی بیاییم قطعا آن انتخاب، انتخابی بهتر و مؤثرتر است. حتی یک رأی هم می‌تواند مؤثر باشد و سرنوشت آینده و کشور را رقم بزند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند مانند این است که به شما یک امتیاز و فرصتی برای دخالت در سرنوشت خودتان بدهند و شما از این امتیاز استفاده نکنید و پس از آن حسرت بخورید که چرا آنچه را شما می‌خواستید اتفاق نیفتاده است. حضور پر شور مردم منجر به انتخاب بهتر می‌شود. و اگر مردم از این فرصت استفاده نکنند، ممکن است تأثیری منفی بگذارد و آن انتظاری که دارند ممکن است محقق نشود.

کد خبر 303457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.