حضور مردم در انتخابات نماد قدرت جمهوری اسلامی است

نماینده کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از نماد های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران همواره حضور مردم در عرصه های مختلف به خصوص شرکت در انتخابات بوده است.

حسین‌علی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایمنا، در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین مبانی قدرت در جمهوری اسلامی همواره مردم بوده و هستند.

وی ادامه داد: مردم همواره در عرصه‌های مختلف و سرنوشت ساز از جمله هشت سال دفاع مقدس و برهه‌های حساس تاریخی حضوری چشمگیر داشته‌اند و این بدان معناست که در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم رکن اصلی نظام هستند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در عرصه های مختلف را نماد قدرت در جهان دانست و تصریح کرد: یکی از نمادهای قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران همواره حضور مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص شرکت در انتخابات بوده است که همیشه بر اساس میزان درصد حضور مردم کشورهای جهان، سازمان‌های بین المللی حساب خاصی را برای این مطلب باز می‌کردند.

 حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه در مقطع کنونی در منطقه از شرایط ویژه‌ای برخوردار هستیم، عنوان کرد: توانستیم با وجود معضلات به وجود آمده با تروریسم به نحوی رفتار کنیم که برخورد خوبی صورت گیرد و گرفتار معضلات منطقه نشویم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر در منطقه و حتی جهان مطرح است، ابراز کرد:  لازم است مردم با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات بار دیگر این قدرت نمایی را به منصه ظهور بگذارند که به طور قطع این حضور ثمرات بسیار مفیدی برای کشور، مردم و سیاست خارجی خواهد داشت.

کد خبر 303178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.