مطمئن شدیم چادرهای سقف نقش‌جهان در حال دوخت است

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه گفت: فیبر نوری و دوربین‌های مدار بسته باید توسط اداره توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تکمیل شود که به ما قول داده‌اند تا قبل از شروع فصل جدید مسابقات فوتبال، تمام قسمت‌های ناتمام ورزشگاه به پایان برسد.

احمد سعیدبخش در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: نصب چادرها بر عهده شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است و مسئولان این شرکت به ما قول داده‌اند که از خردادماه نصب چادرها را آغاز کنند.

مطمئن شدیم چادرهای سقف در حال دوخت است

وی ادامه داد: تمام عملیات نصب و نظارت بر عهده این شرکت است اما به‌دلیل اینکه شرکت فولاد مبارکه بودجه این پروژه را تأمین می‌کند، برای اطمینان بیشتر افرادی را به محل دوخت چادرها فرستادم و مطمئن شدم که در حال دوخت چادرها هستند و فکر می‌کنم از زمان آغاز نصب، یک ماه طول بکشد تا تمام چادرها به صورت کامل نصب شوند.

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه در مورد تکمیل دیگر قسمت‌های ورزشگاه نقش‌جهان گفت: قسمتی از نرده‌های طبقه دوم ورزشگاه نصب شده و مابقی آن را هم تکمیل می‌کنیم که اگر تعداد حضور تماشاگران بیش از ظرفیت طبقه اول شد بتوانیم از طبقه دوم هم استفاده کنیم.

وی افزود: فیبر نوری و دوربین‌های مدار بسته نیز باید توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تکمیل شود. به ما قول داده‌اند تا قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال، تمام قسمت‌های ناتمام ورزشگاه به پایان برسد.

سعیدبخش در پاسخ به این سوال که آیا مشکل تله خاک ورزشگاه حل شد یا خیر بیان کرد: امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حل شدن این مشکل ما را یاری کند. این خاک‌ها هم پارکینگ ضلع شرقی ورزشگاه را محدود کرده و هم باعث می‌شود که تماشاگران به صورت غیر قانونی از این قسمت وارد ورزشگاه شوند.

امیدوارم اداره‌کل ورزش و جوانان وقت بیشتری برای حل مشکل دپوی خاک نقش‌جهان بگذارد

وی بیان داشت: این مشکل از نظر ایمنی خطرساز است و امکانات ما را نیز محدود کرده که امیدوارم اداره ورزش و جوانان مانند همیشه که در کنار ما بودند، وقت بیشتری برای حل این موضوع بگذارند تا مشکل این تله خاک حل شود.

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه در همین خصوص افزود: ورشگاه نقش‌جهان یک ورودی دیگر هم دارد که متأسفانه کامیون‌های زیادی در آن قسمت پارک می‌کنند که اگر این قسمت با کمک نیروی انتظامی و شهرداری آزادسازی و سپس این جاده احیا شود، تأثیرات مهمی در ورودی و خروجی ورزشگاه خواهیم داشت.

سعیدبخش در پایان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان بهترین و زیباترین ورزشگاه ایران است که باید از تمام همکارانی که ما را در ساخت و تکمیل این ورزشگاه یاری کردند تشکر کنم. پیگیری رسانه‌ها نیز در ساخت این ورزشگاه بسیار تأثیرگذار بود.

کد خبر 302750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • . IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    7 0
    خواهشا جاده دوم رو سرعتر بازگشایی کنید که هر بار کلی توی ترافیک ورزشگاه معطل نشیم.