مردم در ایام انتخابات نسبت به توطئه ها هوشیار باشند

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: احتمال تکرار سناریوی سال ۸۸ وجود دارد و مردم باید نسبت به توطئه ها هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه چادگان، با تاکید بر لزوم رعایت تقوای الهی در تمام زمینه ها، اظهار کرد:  تقوا همان مراقبت از روح در برابر خطرات است.

حجت الاسلام سلیمانی با تبریک اعیاد شعبانیه، این ایام را فرصتی مناسب برای پرداختن به فلسفه انتظار دانست و گفت: مهم ترین ویژگی  جشن های این ایام، جنبه مردمی بودن آن است.

وی از مردم شهر  چادگان و روستاهای بخش چنار رود و مرکزی برای برگزاری برنامه های نیمه شعبان تشکر کرد.

این خطیب یاد آور شد: انتخابات مهم است و حواس همه باید جمع باشد که به گونه ای صحبت نشود که در زمین دشمن باشیم و فکر کنند اختلاف در میان بخش های حاکمیت زیاد است و سوء استفاده کنند.

امام جمعه چادگان بر لزوم دقت و هوشیاری در انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: باید دقت کنیم چه کسی را انتخاب می کنیم.

وی ادامه داد: انتخاب فردی مهم است که وعده دروغ ندهد، از دشمن نترسد، تهمت نزند، در کلام بهانه دست دشمن ندهد و نتیجه انتخابات را هرچه بود قبول کند.

حجت الاسلام سلیمانی با هشدار درباره احتمال تکرار سناریوی سال ۸۸ ، تصریح کرد:  مقام معظم رهبری فرمودند اگر کسی اقدام خلافی کند سیلی محکمی خواهد خورد و مردم باید نسبت به توطئه ها و نشانه ها هوشیار باشند.

وی  لغو امتیاز تنباکو توسط مرجع بزرگ زمان ، میرزای شیرازی را نشانه  قدرت مرجعیت دانست که ضربه بزرگی به انگلیس زد.

امام جمعه چادگان با اشاره به سالگرد لغو کاپیتولاسیون خاطر نشان کرد: کاپیتولاسیون یک قانون ظالمانه بود که مرجع بزرگ آن زمان امام خمینی( ره) آن را افشاء کرد.

امام جمعه چادگان در پایان تاکید کرد: نباید کاری کرد که  زمینه ضربه زدن به نظام‌ پیش آید.

کد خبر 302675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.