۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

امام جمعه دامنه:

نیروهای اطلاعاتی کشور چشم بینای نظام هستند

مفهوم "دیوارکشی" برای مردم فریدن قابل لمس است
نیروهای اطلاعاتی کشور چشم بینای نظام هستند

فریدن - امام جمعه دامنه گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان چشم بینای نظام اسلامی در رصد توطئه های بدخواهان داخلی و خارجی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام ناصر صابری در خطبه های نماز جمعه این هفته دامنه با تاکید بر لزوم رعایت تقوا، به شرح آیاتی از قرآن کریم درباره مسئله ظهور پرداخت و گفت: منتظران ظهور باید در مسیر اصلاح، جهاد، مبارزه و حرکت به سمت قله انسانیت حرکت کنند تا به درک دولت کریمه امام زمان(عج) و رسیدن به منزلت مجاهدان نائل شوند .

امام جمعه دامنه ابعاد این جهاد را علمی، نظامی و فیزیکی خواند و عنوان داشت: به گفته آیت الله جوادی آملی؛ زاهدان و عابدانی که پیوندی با جهاد و شهادت و مبارزه ندارند خواسته یا ناخواسته تنها دوستدار امام  غائب اند و نه امام قائم و وقتی حضرت ظهور می کند چنین افرادی اولین کسانی هستند که از امام رخ بر می تابند و دستورهای مبارزه آموز و سیرت های مخاطره آمیزش را نادرست خواهند دانست و این گونه است که گفته اند مطلوب اینان غائب آل محمد(ص) است نه قائم آل محمد(ص).

امام جمعه دامنه افزود: نهضت امام خمینی (ره) یک حرکت عظیم تاریخی در همین راستا بود گرچه آن زمان و حتی امروز علمایی بودند و هستند که با این حرکت تاریخی همراهی نکردند و نمی کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی آینه انقلاب مهدوی است که با تعداد محدودی از شاگردان و سربازان امام عصر(عج) توانست چنین تحولی را به پهنه زمین به وجود آورد؛ حال ببینید حکومت امام عصر(عج) چه خواهد کرد.

امام جمعه دامنه در بخش دیگری از اظهارات خود  با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان به سربازان گمنام امام زمان(عج) و برادران اداره اطلاعات از این نیروها به عنوان چشم بینای نظام اسلامی در رصد توطئه های بدخواهان داخلی و خارجی یاد کرد.

حجت الاسلام صابری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: مسئله مهم در انتخابات امنیت و آرامش است که متاسفانه برخی با حاشیه سازی و حریم شکنی در صدد بر افروختن آتش و التهاب در کشور هستند.

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اهداف توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را در به هم زدن امنیت در بعد کوتاه مدت؛ شکست در مسئله اقتصاد و معیشت در بعد میان مدت و تغییر رفتار نظام اسلامی یا همان تغییر نظام در بعد بلندمدت دانست.

امام جمعه دامنه با اشاره به برخی رفتارها و شعار زدگی های انتخاباتی گفت: مردم مسلمان ما بدون ربنای فلان آقا هم روزه می گیرند و مشکلشان این موارد نیست که به نام آزادی به خورد ذهن ها می دهند.

وی ادامه داد: آزادی شعار بر حق و به جایی است اما ما دولتی می خواهیم که ملت را از زیر یوق مستکبران عالم آزاد کند و خو باخته و فریفته دشمن نباشد.

صابری تصریح کرد: برخی افراد به راحتی در مورد  رفع حصر سران فتنه صحبت می کنند، بله معلوم است این ها چه در سر می پرورانند.

امام جمعه دامنه با بیان این که انتخابات یک هفته دیگر می آید و تمام می شود، افزود: ولی برخی آقایان خود را از گردونه نظام خارج نکنند، خود را از قطار انقلاب و نظام پیاده نکنند و برای دلخوشی و خوش رقصی بهائیت و سلطنت طلب ها و بی دین ها یاوه گویی نکنند.

وی خاطر نشان کرد: ظالمان و خائنان و کسانی که به مراکز زر و زور و قدرت متصل اند مانند مراکز برخی استان ها که بین خود و مناطق محروم دیوار کشیده اند برای ما فریدنی ها قابل فهم است و ما به خوبی این ها را می شناسیم.

امام جمعه دامنه توجه به مسائل اقتصادی و اوضاع بحرانی معیشت مردم، لزوم حفظ اقتدار و استقلال ملت ایران و محافظت از امنیت و آرامش ملی را از نکاتی دانست که باید مد نظر نامزدهای انتخاباتی واقع شود.

وی تاکید کرد: اگر کسی علیه امنیت کشور قیام کند قطعا سیلی خواهد خورد.

حجت الاسلام صابری  خطاب به برخی نامزدهای انتخاباتی گفت: تخریب و رقیب هراسی روش معاویه هاست و اگر واقعا یه سوی علی (ع) حرکت کنید عدالت علی به شما گرسنگی و فقر و نداری می دهد و این مصداق همان سخن عبیدالله است که گفت: اگر به سمت حسین بن علی(ع) بروید باید تاوان آن را بدهید که لشگر شام در راه است و اگر با ما باشید سایه شوم جنگ از سرتان برداشته می شود.

امام جمعه دامنه ادامه داد: برخی افراد که دستشان خالی است به انتحار سیاسی روی آورده اند و وقتی خود را مهره سوخته می بینند هیچ خط قرمزی را رعایت نمی کنند و به همه چیز توهین می کنند و به حاشیه سازی روی می آورند؛ این ها برای فرار از پاسخ گوئی به معضلات و مشکلات معیشتی حاصل از برجام است که مسائل دست چندم  و با اولویت کمتر را برجسته می کنند.

وی در پایان از مردم خواست با نهایت حساسیت و دقت تبلیغات انتخاباتی را رصد کنند و با چشم باز به انتخاب گزینه اصلح اقدام نمایند.

کد خبر 302664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.