یکی از ملاک های توسعه فرودگاه ها مدیریت حرفه ای است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: یکی از ملاک های توسعه فرودگاه ها مدیریت حرفه ای است که می تواند علی رغم وجود مشکلات زمینه توسعه و بهره برداری را فراهم آورد.

به گزارش ایمنا، در مراسمی که با حضور رئیس، معاونان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری، فرماندار، شهردار و مدیر فرودگاه کاشان برگزار شد، فرودگاه کاشان اولین مجوز بهره برداری فرودگاهی خود را دریافت کرد.
علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این نشست بر تاثیر بی بدیل حمل و نقل هوایی در توسعه مناطق تاکید کرد و گفت: در حال حاضر توسعه حمل و نقل هوایی نسبت به سایر شقوق حمل و نقل مورد توجه جدی قرار گرفته چرا که بازگشت سرمایه زودتر و سرعت بهره برداری در این بخش بالاتر است.
وی خاطرنشان کرد: مجوزی که امروز دریافت شد بیانگر مجوز ورود فرودگاه کاشان به بازار کسب و کار است و بهره برداری بهینه از این فرودگاه مستلزم برخورداری از ساختار مدیریت مناسب بوده و باید براساس نوع ساختار عمل شود.
عابدزاده افزود: ظرفیت کاشان به لحاظ موقعیت اقتصادی، گردشگری، سیاسی و ... بالاست برهمین اساس لازم است طرح جامع مناسب برای این فرودگاه در نظر گرفته شود و پیشنهاد می شود در این طرح برنامه درازمدت ترسیم کنید.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اداره فرودگاه کاشان به صورت حرفه ای، تصریح کرد: یکی از ملاک های توسعه فرودگاه ها مدیریت حرفه ای است که می تواند علی رغم وجود مشکلات زمینه توسعه و بهره برداری را فراهم آورد.
وی در پایان خواستار اهتمام به حقوق مشتریان و رضایتمندی مسافران، عدم تبعیض نسبت به ذی نفعان، توسعه زیرساختها، شفافیت عملکرد اقتصادی و بازرگانی فرودگاه و حرکت رو به توسعه با محوریت قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری شد. /
کد خبر 302360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.