طرفداران نامزدها نباید درصدد تخریب و تحقیر دیگر نامزدها باشند

فرماندار اصفهان گفت: طرفداران نامزدها نباید درصدد تخریب و تحقیر دیگر نامزدها باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی در جلسه هم اندیشی و تبیین بایدها و نبایدهای تبلیغاتی انتخابات با مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در اصفهان که با حضور معاونین دادگستری و دادستان، مسئولین انتظامی و امنیتی و هیات نظارت استان برگزار شد، با تأکید بر اهمیت امانتداری در انتخابات، اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «رأی مردم، حق الناس است»، حرکت بر محور قانون و رعایت اصل امانتداری و بی طرفی، نقش بسزایی در برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم دارد.

وی به نکاتی پیرامون معرفی نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد: نمایندگان نامزدها پای صندوق های اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری باید پنج روز مانده به روز انتخابات (۲۹ اردیبهشت) جهت انجام فرآیند انتخاباتی معرفی شوند.

فرماندار اصفهان بر اهمیت ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی در جامعه، تأکید کرد و گفت: باتوجه به تقارن ایام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با اعیاد خجسته شعبانیه و تجمعات مردمی، ستادها و طرفداران نامزدها باید تمام خطوط قرمز و ارزش های اسلام، نظام و انقلاب را رعایت کنند.

وی با اشاره به توطئه و برنامه های تخریبی دشمنان نظام و انقلاب، اضافه کرد: دشمنان کشور ما قصد دارند با برجسته کردن نواقص و کمبودهای احتمالی موجود، روحیه ناامیدی و یأس را در جامعه ترویج داده و مردم را بی انگیزه و نسبت به نظام و مسئولان بدبین و بی اعتماد کنند.

رضوانی افزود: همه دولت ها به نوعی خدماتی را انجام داده و نواقصی نیز داشته اند و طرفداران نامزدها نباید درصدد تخریب و تحقیر دیگر نامزدها باشند.

لازم به ذکر است، هریک از مسئولین ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، در این جلسه، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر 302322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.