مرگ عارف لرستانی بر اثر قصور پزشک نبوده است

پس از مرگ عارف لرستانی بازیگر سریال های طنز با توجه به این که ساعاتی پیش از درگذشت به بیمارستان مراجعه کرده بود، برخی شایعات درباره خطای پزشکی مطرح شده بود.

به گزارش ایمنا، از همان زمان اعلام شد این موضوع از سوی سازمان نظام پزشکی و پزشکی پی‌گیری می‌شود. روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد قصور و تقصیری درکار نبوده و مرگ این هنرمند بر اثر سکته اتفاق افتاده است.

به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فوت عارف لرستانی حواشی زیادی به دنبال داشت و پزشک قانونی اعلام کرده که علت فوت مشخص شده، گفت:‌ «پزشکی قانونی رسما اعلام کرده قصور و تقصیری متوجه پزشک نبوده و وی بر اثر سکته فوت کرده، البته دارویی که در بیهوشی مصرف کرده‌اند در سکته او بی‌تاثیر نبوده است.»

عارف لرستانی بازیگر سریال «قهوه تلخ» صبح شنبه ۲۶ فروردین ماه امسال درگذشت. این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در ۱۵ بهمن سال ۱۳۵۰ در کرمانشاه متولد شده بود و در زادگاه خود به خاک سپرده شد.

او با مجموعه «جنگ ۷۷» به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله «قهوه تلخ» با او همکاری کرد. از دیگر آثاری که لرستانی در آن ها حضور داشت می توان به «در حاشیه»، «کوچه مروارید»، «شوخی کردم»، «ویلای من»، «مرد دو هزار چهره»، «خسته‌دلان»، «ببخشید شما» اشاره کرد.

این هنرمند همچنین در فیلم های سینمایی «شام عروسی»، «انتخاب»، «معادله» و «مانی و ندا» نیز بازی کرده است./

کد خبر 301094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.