نیمکت‎نشینی به وقتی که نباید + عکس

پنالتی‌زن اول ذوب‌آهن که جایگاه ثابت خود را به خاطر مجموعه‌ای از دلایل فنی و انضباطی از دست داده بود از روی نیمکت ذخیره‌ها شاهد از دست رفتن بهترین موقعیت تیمش شد.

به گزارش ایمنا، با توجه به درخشش مرتضی تبریزی و جری بنسون در چند دیدار اخیر ذوب‌آهن حتی به ثمر رساندن نودمین گل لیگ برتری هم برای باقی نگه داشتن مهدی رجب‌زاده در ترکیب اصلی تیم اصفهانی کفایت نکرد تا کاپیتان ۳۸ ساله ذوب‌آهن پس از تنها یک مسابقه بار دیگر به نیمکت ذخیره‌های این تیم بازگردد و بازوبند کاپیتانی و جایگاه خود در ترکیب اصلی را همزمان به تبریزی بسپارد.

جای خالی رجب‌زاده در ترکیب ذوب‌آهن وقتی بیشتر به چشم آمد که بنسون پنالتی تیم اصفهانی را به عجیب‌ترین شکل از دست داد. کاپیتان ذوب‌آهن که پنالتی‌زن اول این تیم به حساب می‌آید تبحر خاصی در نواختن اینگونه ضربات دارد و به ندرت آنها را از دست می‌دهد.
رجب‌زاده اما هنگام اعلام پنالتی به سود ذوب‌آهن روی نیمکت ذخیره‌های این تیم حضور داشت و نتوانست در آن لحظه کمکی به سبزپوشان اصفهانی بکند.
کاپیتان ذوب‌آهن جایگاه خود در ترکیب اصلی این تیم را پس از اعتراض به تعویض در دیدار با نفت آبادان از دست داد و پس از آن درخشش توأمان ۲ مهاجم دیگر تیم کارش را برای بازگشت به ترکیب سخت کرد.
۱۵۱۱۲/۱۱۸/۵

کد خبر 300276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.