بیست و نهمین ایده‌شو به خوانسار رسید

بیست و نهمین ایده‌شو با موضوع کسب و کار آینده در دانشگاه پیام نور شهرستان خوانسار و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان،  در این رویداد، ۱۲ ایده برگزیده در مرحله مقدماتی به رقابت پرداخته و مورد داوری قرار گرفتند و در نهایت، پنج ایده به عنوان ایده‌های برگزیده این ایده‌شو معرفی شدند.

نیره قهرمان با ایده شخصی‌سازی نرم‌افزارهای آموزش مجازی بر اساس حالات پلک‌زدن، جواد جوادی با ایده تغییر اتوماتیک چراغ نور بالای خودرو به وسیله مادون قرمز، سمیرا صالحیان با ایده آموزش مهارت‌ها به صورت نکته و ترفند، مهناز سادات عظیمی با ایده فروشگاه محله در منزل و محمد تقی حاجی علی با ایده پارک توریستی، به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

همچنین به نفرات اول تا سوم این رویداد به ترتیب مبالغ پنج، چهار و سه میلیون ریال جایزه نقدی همراه با لوح یادبود و کتاب‌های مفید برای راه‌اندازی یک کسب و کار اهدا شد.

ایده‌شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی، برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود و هر یک از شرکت‌کنندگان در مدت سه دقیقه، ایده خود را به حاضران معرفی می‌کنند.

کد خبر 300214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.