ذوب‌آهن منهای ۲ استقلالی و یک مصدوم

به غیر از ۲ استقلالی سابق و فعلی و یک مصدوم سایر بازیکنانی که فصل پیش در ترکیب اصلی ذوب‌آهن به میدان رفتند پس از کمتر از یک سال احتمالاً دوباره رویارویی با العین در ورزشگاه فولادشهر را تجربه خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، ۱۱ ماه پیش مصادف با شامگاه پنجم خردادماه ۹۵ ذوب‌آهن ایران از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان العین امارات بود و با ترکیب اولیه محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، علی حمام، هاشم بیگ‌زاده، مهدی مهدی‌پور، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی، مرتضی تبریزی و کاوه رضایی در ورزشگاه فولادشهر رو در روی این حریف قرار گرفت.

از این جمع، ۶ بازیکن شامل مظاهری، نژادمهدی، محمدزاده، مهدی‌پور، پهلوان و تبریزی به احتمال فراوان در دیدار پیش روی ذوب‌آهن از هفته پنجم لیگ قهرمانان در ترکیب تیم اصفهانی قرار خواهند گرفت و برای دومین فصل پیاپی رویارویی با العین در ورزشگاه فولادشهر را به عنوان بازیکن اصلی تجربه خواهند کرد. حدادی‌فر و عباسی هم که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته‌اند این شانس را دارند تا به عنوان یار جایگزین در بازی العین فرصت بازی پیدا کنند. حمام اما به خاطر مصدومیتی که در دیدار قبلی ذوب‌آهن برابر ماشین‌سازی در رقابت‌های لیگ برتر گریبانگیرش شد به این بازی نمی‌رسد.
۲ نفری که از ترکیب پارسال ذوب‌آهن از قبل هم عدم‌حضورشان قطعی بود بیگ‌زاده و رضایی هستند که اولی با سابقه بازی در استقلال به تیم اصفهانی آمد و دومی در پایان فصل به جمع آبی‌های پایتخت اضافه شد.
۱۵۱۱۲/۱۱۸/۵

کد خبر 300108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.