برگزاری یکصد عنوان برنامه توسط سپاه نطنز در ایام الله دهه فجر

نطنز- فرمانده سپاه نطنز گفت: ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان نطنز، بیش از یکصد عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی و ورزشی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی فرمانده سپاه نطنز در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بر اجرای برنامه های با کیفیت تاکید و اظهار کرد: اجرای برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ضمن این که یک شور و شعف انقلابی را در بین اقشار مختلف مردم ایجاد می کند، خاطرات دوران دفاع مقدس را نیز در اذهان به تصویر می کشد.
وی افزود: اجرای تمامی برنامه های ایام الله دهه فجر به منظور شناساندن ماهیت انقلاب، آرمان ها و اهداف آن و همچنین شناساندن دستاوردهایی است که از قبل این پیروزی به دست آمده است.
فرمانده سپاه ناحیه نطنز با بیان اینکه سپاه ناحیه نطنز با همکاری تمامی رده های تابعه بیش از یکصد برنامه را در طول دهه مبارک فجر برگزار می کند، تصریح کرد: برنامه های سپاه ناحیه نطنز به صورت باشکوه، فراگیر و مردمی برگزار می شود و مردم که خود نقش مهمی در پیروزی انقلاب ایفا کردند، در متن برنامه ها نیز قرار دارند.
وی اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران نشست های بصیرتی، رژه موتوری، نشست بصیرتی بسیج مهندسین، غبار روبی گلزار شهدا، یادواره شهدای آبروی محله، میقات صالحین، همایش زینبیون، افتتاح پایگاه بسیج امامزاده آقاعلی عباس(ع)، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، مسابقات پینت بال و غیره از برنامه های شاخص سپاه در دهه فجر است.
وی نشست منتظران موعود، افتتاح نمایشگاه هنری انقلاب اسلامی و تولید محتوا در فضای مجازی را از دیگر برنامه های مهم برشمرد و تاکید کرد: توجه ویژه به اقدامات ملت بزرگ ایران در راه پیروزی انقلاب و به تصویر کشیدن جانفشانی ها و از خود گذشتگی های آن ها و همچنین تشریح و تبیین این نقش برای نسل جوان امروزی محور برنامه های سپاه ناحیه نطنز است.
آقادوستی عنوان کرد: ترویج روحیه استکبار ستیزی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی با ارائه برنامه های روشنگری و بصیرتی در سطح شهرستان نطنز یکی از اهداف سپاه در ارائه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است.
وی به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون که سی و هشت سال از آن واقعه تاریخی و جاودانه می‌گذرد مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی همانند کوهی استوار و باصلابت، در پیروی از ولی امر زمان خود، در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستاده‌اند و در راه تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی کنند.
02153/131/10
 کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
 
 
 
کد خبر 267590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.