احداث کلانتری در شهرک 22 بهمن کاشان

کاشان - جلسه هماهنگی و بررسی کارشناسی جهت احداث ساختمان کلانتری برای شهرک 22 بهمن کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، نشست هماهنگی و بررسی کارشناسی جهت احداث ساختمان کلانتری برای شهرک 22 بهمن با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، فرمانده جدید نیروی انتظامی کاشان، رئیس اداره راه و شهرسازی، رئیس شورای شهر کاشان، هیئت مدیره شهرک فتح المبین و شهرک 22 بهمن برگزار شد.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس سید جواد ساداتی نژاد در این نشست با تبریک انتصاب سرهنگ پورکاوه بعنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی کاشان، تأمین امنیت شهروندان را از جمله ارکان اساسی هر جامعه برای رشد و پیشرفت برشمرد و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این خصوص و افزایش اقتدار نیروی انتظامی و کمک برای ارتقا امنیت شهر و شهروندان اعلام کرد.
احداث ساختمان کلانتری 13 برای شهرک 22 بهمن، اختصاص زمین جهت اتصال کلانتری به بزرگراه کاشان-قمصر و صدور مجوزهای مربوطه، به کارگیری ظرفیت خیّرین در احداث ساختمان، کلنگ زنی ساختمان پیش از اتمام سال جاری از دیگر موضوعاتی بود بحث و تبادل نظر شد و مورد موافقت و تصویب حاضرین در نشست قرار گرفت.
فرماندهی نیروی انتظامی کاشان، با ابراز خرسندی از حضور در شهر کهن و تاریخی کاشان، همگرایی مسئولین شهری برای تأمین امنیت مردم را نقطه قوت دوره خدمت خود دانست و خواستار کمک بیشتر در خصوص نیازهای سخت افزاری مجموعه تحت مدیریت خود شد.02150/131/4    
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
کد خبر 266581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.