کارکنان هسا را اخراج نمی کنیم/ آزادسازی اراضی فرودگاه اصفهان در حال پیگیری است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره اقدامات وزارت دفاع برای آزادسازی اراضی فرودگاه اصفهان در راستای توسعه این فرودگاه افزود: استاندار اصفهان این موضوع را پیگیری کرده و مهندسان متخصص وزارتخانه نیز با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مورد فعالیت‌هایی را صورت داده‌اند.

 سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون تهدید به اخراج هزار نفر از کارکنان شرکت هسا و وضعیت آنان اظهار داشت: هسا کارمندان خود را بر اساس میزان کار و فعالیت به خدمت خواهد گرفت و بنابراین کاهش فعالیت، نوعی تعدیل نیرو را به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه به میزانی که کار و فعالیت داشته باشیم همکاران خود را در اختیار داریم و اگر با کاهش فعالیت روبه‌رو باشیم، ظرفیت انسانی را کاهش می‌دهیم، تاکید کرد: ما کارکنان خود را اخراج نمی‌کنیم و حتی زمانی که آنها از فعالیت مستقیم خارج می‌شوند شرایطی را برایشان فراهم می‌کنیم تا این عدم حضور را به عنوان شکست در استمرار زندگی خود تلقی نکنند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: هدف ما این است که وضعیتی را بوجود آوریم تا به زندگی و معیشت پرسنل هسا آسیبی نرسد و در زمان نیاز مجدد آن‌ها را به کار می‌گیریم.
وی در پاسخ به خبرنگار ایمنا درباره اقدامات وزارت دفاع برای آزادسازی اراضی فرودگاه اصفهان در راستای توسعه این فرودگاه افزود: مسئله مهم در پروژه فرودگاه این است که نیروهای مسلح در بهترین نحو از پروژ‌های ملی حمایت کرده و کمک می‌کنیم تا در مسائل ملی بیشترین کمک را داشته باشیم.
سردار دهقان خاطرنشان کرد: استاندار اصفهان این موضوع را پیگیری کرده و مهندسان متخصص وزارتخانه نیز با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مورد فعالیت‌هایی را صورت داده‌اند.
وی افزود: در هر حال نیروهای مسلح وظیفه دارند برنامه‌های توسعه ملی را متعلق به خود بدانند و برای بهره‌برداری آنها اقداماتی را صورت دهند./ 16
کد خبر 244388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.