اقتصاد مقاومتی عصای دست اقتصاد کشور است

امام جمعه سمیرم گفت: در شهرستان سمیرم منابع انسانی و غیر انسانی بسیار غنی است و اگر به این باور برسیم که اقتصاد مقاومتی عصای دست اقتصاد کشور است شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان سمیرم با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد که در این جلسه حجت الاسلام حسین رجای پور با اشاره به حرکات خوبی که در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام شده است، گفت: متاسفانه این حرکات در حد پیش نویس و ستادی بوده و زمان آن فرا رسیده که وارد اقدام و عمل شویم تا بتوانیم از آن بهره مند شویم.
وی افزود: خوشبختانه در شهرستان سمیرم منابع انسانی و غیر انسانی بسیار غنی است و اگر به این باور برسیم که اقتصاد مقاومتی عصای دست اقتصاد کشور است شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.
رجایی پور تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق یابد نظام ما نیز استوار و مقاوم خواهد شد و درمانده دنیایی که به ما رحم نمی کند، نخواهیم بود.
حسن عجمی فرمانده سپاه سمیرم در این  نشست با اشاره به شعار سال گفت: مقام معظم رهبری در این شعار اقتصاد مقاومتی را منحصر به ارگان یا قسمت خاصی نکرده و امروز تحقق و عملی شدن اقتصاد مقاومتی وظیفه همگانی است.
وی با اشاره ظرفیت گردشگری و کشاورزی در شهرستان سمیرم افزود: این دو فرصت های مهم اقتصادی در شهرستان محسوب می شوند که باید با نگاه جدی و کارشناسی با آن برخورد شود.
عجمی افزود: وقت آن رسیده دست از خام فروشی محصولات کشاورزی بکشیم و امروز با شناسایی ۳۰ مشتق سیب درختی فرصت مناسب اقتصادی برای هر فرد و جامعه فراهم شده تا ارزش افزوده بیشتری را در بخش کشاورزی شاهد باشیم.
وی گفت: با راه اندازی کارگاه های کوچک و بزرگ صنایع تبدیلی و تولید مشتقات سیب در شهرستان می توانیم در آینده ای نزدیک به عنوان قطب صنعت تبدیلی سیب کشور مطرح شویم./
کد خبر 238035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.