برگزاری جشنواره مطبوعات و نشریات الکترونیک در زمستان سال جاری

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک در زمستان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین امیر ارزانی بر ضرورت برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک تأکید و اظهار کرد: برگزاری این جشنواره در توسعه کمی و کیفی رسانه‌های استان موثر خواهد بود.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده و با هماهنگی و همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این جشنواره در زمستان سال جاری به نحو مطلوب و شایسته برگزار شود.
وی اهداف برگزاری جشنواره را ایجاد همدلی و همزبانی بین اهالی مطبوعات و مسئولین استانی، ارتقای محتوا و کیفیت کار و پیشرفت اصحاب قلم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها، توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات و شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ای استان بر شمرد.
حجت‌الاسلام امیر ارزانی خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو محور اصلی(دارای ١٠ رشته) و محور جنبی(موضوعی) برگزار می‌شود که در بخش اصلی برای هر رشته ٣ اثر برگزیده و جایزه دریافت خواهد شد. اما در محور جنبی برای هر بخش دو رتبه معرفی خواهد شد و در صورت مشترک بودن رتبه در هر بخش برای دو نفر، جایزه بین دو نفر تقسیم خواهد شد.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: چنانچه شرکت کنندگان در هر بخش کمتر از ١٠ نفر باشند آثار رسیده در رشته مرتبط ادغام شده و یا رشته مزبور از جشنواره حذف خواهد شد.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه بنابر دلیل ارتقای کمی و کیفی جشنواره و افزودن به سقف جوایز سال گذشته موفق به برگزاری جشنواره نشدیم تصریح کرد: در نظر داریم امسال جشنواره با کیفتی از نظر محتوا و سطح جوایز داشته باشیم.
حجت‌الاسلام امیر ارزانی با اشاره به سیاست های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مبنی بر آموزش تخصصی خبرنگاری خاطرنشان کرد: در سال جاری ضمن برگزاری بزرگداشت روز خبرنگار در نظر داریم دوره های تخصصی و آموزشی ویژه اصحاب رسانه در قالب همایش های یک روزه و دروهای مقدماتی و تکمیلی آموزش روزنامه نگاری را با هماهنگی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهیم نمود./
کد خبر 237277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.