سپاه و بسیج به عنوان یک نیروی انقلابی در جای خود قرار دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلپایگان گفت:سپاه و بسیج سباست زده نیست بلکه به عنوان یک نیروی انقلابی در جای خود قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از شهرسنان گلپایگان، حجت‌الا‌سلام حجت قاسم‌پور ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بزرگداشت عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب تاسبس شد که در همان ابتدا برای تقویت بنیه اعتقادی و معنوی و حفظ صیانت سپاه پاسداران نمایندگی ولی فقیه در این نهاد انقلابی منصوب شد.
وی با بیان اینکه ارتش و سپاه به عنوان دو نیروی نظامی مقتدر برای دفاع از کشور جانانه دفاع می کنند، تاکید کرد: اگر برخی کج اندیشان فکر جدایی و انحلال سپاه را در سر می پرورانند فکری بیجاست.
قاسم پور تصریح کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با برگزاری کلاس‌های قرآن برای پایوران رسمی و سربازان، کلاس‌های عقیدتی سیاسی و اخلاقی در جهت ارتقای سطح معنوی و بصیرتی کارکنان اقدام مفیدی انجام داده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلپایگان گفت: سپاه وابسته به هیچ یک از جناح و یا حزب سیاسی نیست و مبرا از سیاست‌زدگی است و در جایگاه واقعی خود به عنوان یک نیروی انقلابی قرار دارد.
وی به مهم‌ترین برنامه‌های سیاسی این حوزه پرداخت و افزود: در راستای منویات رهبری و ارتقای بصیرت‌افزایی و دانش در بین بسیجیان و آحاد جامعه، در سال گذشته 254 نشست عمومی، 400 نشست بصیرت افزایی در انتخاب نماینده اصلح، 31 گردهمایی و 8 کارگاه آموزشی در سطح  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان برگزار شده است.
قاسم‌پور برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با همکاری بسیج دانشجویی و نشست‌های هادیان سیاسی و حلقه‌های سیاسی، یادواره شهدای طلبه و روحانی را از دیگر برنامه‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گلپایگان برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از 10 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا 18 اردیبهشت ماه ادامه دارد و برای بزرگداشت این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی و عقیدتی پیش‌بینی شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلپایگان، دیدار با امام جمعه و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای طلبه و روحانی و معلم گلپایگان، برگزاری صبحگاه مشترک و نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان، محفل انس با قرآن با حضور 110 قاری مجرب از برنامه های هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد.
وی گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج دانشجویی، مسابقه کتاب‌خوانی عمومی از آثار استاد مطهری، کوه‌گشت خانوادگی، نشست حلقه‌های معرفتی، بصیرتی و سیاسی صالحین و ده‌ها برنامه دیگر را از برنامه‌های هفته بزرگداشت عقیدتی سیاسی است./
کد خبر 228474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.