آثار چاپ دستی را در گالری سایان ببینید

نمایشگاهی از آثار چاپ دستی صدف شیخ صراف از 3 اردیبهشت ماه در گالری سایان برگزار می شود.

شیخ صراف در گفتگو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر گفت: پژوهش در زمینه ماهیت نمادین رنگ در مضامین اساطیری شاهنامه، به تدریج فضاهای اساطیری و ماورائی شاهنامه، نقاشی های من را تحت تأثیر قرار داد.
وی درباره هدف خود از خلق چنین آثاری گفت: هدف من از خلق این آثار، کشف و بازنمایی عناصر و موجودات اساطیری است، به گونه ای که بتوانند در برانگیختن حسی از فضاهای کیهانی موثر باشند. اخیراً نیز با تلفیق تکنیک کالکوگرافی و چاپ دیجیتال، مجموعه ای را در راستای تکامل آثار گذشته خود ایجاد نموده ام.
صدف شیخ صراف متولد سال 1363 در شهر اصفهان است. وی کارشناس ارشد رشته نقاشی است و تاکنون در نمایشگاه های مختلفی از جمله چاپ دستی چارسو در موزه هنرهای معاصر اهواز، نمایشگاه بین المللی چاپ دستی در استودیو هنرهای معاصر استرالیا، نمایشگاه گروهی چاپ دستی چارسو در گالری هفت ثمر، نمایشگاه آثار برگزیده تصویرسازی چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای دینی امام علی(ع)،  نمایشگاه آثار برگزیده نقاشی چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در نگارخانه مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان، نمایشگاه آثار برگزیده نقاشی در سومین جشنواره ملی، فرهنگی، هنری ثقلین در موزه هنرهای معاصر اصفهان شرکت داشته و برگزیده شده است.
این نمایشگاه روز 3 اردیبهشت ماه از ساعت 17 افتتاح می شود.
علاقمندان می توانند جهت بازدید از این آثار تا 9 اردیبهشت از ساعت 17 تا 21 به گالری سایان واقع در خیابان ابوذر، بن بست سی و دوم(امین)، شماره 17 مراجعه نمایند./
کد خبر 227261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.