تله فیلم " جدایی " به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود

خبرگزاری ایمنا: تهیه کننده اصفهانی سازنده تله فیلم " جدایی " از پخش این فیلم از شبکه سه سیما در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

صالح داستانپور با بیان این خبر به ايمنا گفت: مراحل فیلمبرداری این فیلم در طی 10 روز اخیر به اتمام رسیده و اینک مراحل تدوین، صداگذاری و آهنگسازی آن در حال انجام می باشد.
وی همچنین درباره داستان این اثر عنوان کرد: داستان این فیلم روایتگر زندگی مشترک یک زوج جوان به نامهای مژگان و جاوید است که قصد دارند به دلیل مشکلات و مسائلی که در رابطه شان ایجاد شده به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند. آنها پس از مراجعه به دادگاه توسط قاضی پرونده به مشاوره خانواده فرستاده می شوند تا در صورت تایید مشاور، پرونده طلاق آنها به جریان افتاده و حکم آن توسط قاضی صادر شود.
وی ادامه داد: آنها پس از مراجعه به مشاور ملزم می شوند تا سفری چند روزه را به شهر اصفهان با یکدیگر آغاز کنند که البته به علت مسائلی که در داستان رخ می دهد در روستاهای اطراف اصفهان ماندگار می شوند و ادامه داستان در روستا اتفاق می افتد.

این تهیه کننده ومدیرتولید با اشاره به اینکه موضوع طلاق دستمایه اصلی فیلمنامه جدایی است اظهار داشت: موضوع طلاق و آمارهای نگران کنندهای که درباره آن وجود دارد، امروزه به عنوان یکی از مباحث قابل توجه و مهم در جامعه ما مطرح  است که می توان از زوایای مختلفی به آن پرداخت و مخاطب را با بخش های پنهان آن که معمولا از نگاه افراد متقاضی طلاق مخفی می ماند آشنا کرد.
وی تصریح کرد: همچنین تلاش شده تا در این اثر میان سبک زندگی شهری و روستایی مقایسه ای انجام شود. مژگان و جاوید در شهر زندگی می کنند و از بسیاری از امکانات زندگی متمدنانه برخوردار هستند، اما قادر نیستند رابطه صحیح وصمیمی با هم برقرار کنند. آنها وقتی در روستا ماندگار می شوند متوجه می شوند که در روستا زندگی از روال متفاوتی برخوردار است و افراد در روستا با سادگی و صمیمیت دلنشینی زندگی می کنند که در زندگی شهری حضور آن بسیار کمرنگ شده است.
داستانپور از پخش تله فیلم جدایی از شبکه سوم سیما خبر داد و افزود: احتمال دارد که این اثر در تاریخ 25 شهریور ماه، همزمان با فرارسیدن روز خانواده ازاین شبکه سراسری پخش شود.در غیر این صورت نیز جدایی اواخر مهرماه سال جاری مهمان خانه های مردم خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه این اثر به سفارش معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان و باهمکاری کانون بانوان استانداری اصفهان تهیه شده گفت: امیدوارم این فیلم بتواند پیام خود را به مخاطبین خود به بهترینروش ممکن منتقل کند.
وی همچنین به معرفی عوامل سازنده تله فیلم جدایی پرداخت و  عنوان کرد: نویسندگی وکارگردانی این اثر را " میلاد بنی تبار" ، مدیریت تصویر را " صادق داوری " و مدیریت صدا را " مجتبی حبیب اللهی " بر عهده دارد. طراحی و گریم بر عهده " محمود دهقان " داشته. تدوین اثر را " حسین سجادیان " انجام داده و عکاس گروه " مهدی شاه میرزایی اشفقانی است. همچنین آهنگسازی اثر بر عهده مازیار کلاهی است.
وی خاطرنشان کرد: بازیگران این تله فیلم نیز عبارتند از پرستو صالحی، مهدی امینی خواه، شهنام شهابی، کاظم افرندنیا، علی افشاری و محمود شریعتی.  

 
کد خبر 202311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.