پخش مجدد سریال "تبریز در مه"

خبرگزاری ایمنا: محمدرضا شریفی نیا در اینستاگرامش از پخش مجدد سریال "تبریز در مه" خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا شریفی نیا بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خودش در نقش فتحعلی شاه قاجار از پخش مجدد سریال "تبریز در مه" در صفحه اینستاگرامش خبر داد.
 این سریال قرار است جمعه ها ساعت ٢٢ مجددا از شبكه اول سیما پخش گردد.
"تبریز در مه" مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدرضا ورزی است و ماجرای جنگ‌های ایران و روسیه را در زمان فتحعلی شاه و عباس میرزا به تصویر کشیده‌است و روایت‌گر جنگ‌های این دو کشور از آغاز تا مرگ عباس میزا است. از شهرک غزالی جهت تصویربرداری این سریال استفاده شده‌است. مکان‌هایی مثل تالار بزرگ تبریز، میدان بزرگ شهر، مسجد جامع، دارالحکومه (کاخ عباس میرزا)، دروازه ورودی شهر، چند منزل و تکیه و غیره، از جمله لوکیشن‌هایی است که به شکل دکور در شهرک سینمایی غزالی بازسازی شده‌است.

در این سریال محمدرضا شریفی‌نیا نقش فتحعلی شاه، پدر عباس‌میرزا را بازی می‌كند و علاوه بر او کوروش تهامی، جمشید مشایخی، محمد مطیع، حسام نواب صفوی، الهام حمیدی، داریوش کاردان، رزیتا غفاری، سعید امیرسلیمانی، ارژنگ امیرفضلی، سیدجواد هاشمی، ژیلا سهرابی، زهیر یاری، حسین محب‌اهری، شهرام عبدلی، امیر دژاکام، چنگیز وثوقی، ولی اله مؤمنی، امیر یل ارجمند، رامین راستاد، کمند امیرسلیمانی، کامران تفتی، عنایت بخشی، رضا فیاضی، علیرضا علیا، لیلا زارع زاده، امیر مهدی کیا، علی کریمی پور و فقیه سلطانی بازیگران این سریال تاریخی هستند.

کد خبر 186410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ولی IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    ای کاش صدا وسیما ما بیشتر از این فیلم های تاریخی رو نشون بده تا جوانان ما با قهرمانان کشورشون اشنا شوند