عنایتی: گفته بودم بهتر می‌شویم

خبرگزاری ایمنا: پیروزی‌های دو هفته گذشته سپاهان در مسابقات لیگ برتر به مذاق بازیکنان این تیم خوش آمده و باعث شده همه آنها نوید پیروزی‌‌های بیشتر خود را به هواداران بدهند.

غلامرضا عنایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان پیرامون گل خود در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان قزوین و کسب عنوان بهترین گل‌زن تاریخ سپاهان اظهار داشت: به عنوان یک مهاجم وظیفه گل‌زنی در بازی‌های مختلف را دارم و کسب این عنوان در صورتی است که 4 سال در ایران نبودم و برای تیم‌های ایرانی گل‌زنی نکردم.
وی در مورد پیروزی‌های هفته‌های سپاهان ادامه داد: فشار و استرس بر روی بازیکنان ما زیاد بود و 11 بازیکن اصلی ما جابجا می‌شدند و ترکیب اصلی تیم به دست نیامده بود؛ بازیکنان ما ناهماهنگ بودند اما همه می‌دانستند که شرایط سپاهان در هفته‌های آینده بهتر می‌شود و این شرایط ماندنی نیست.
مهاجم تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در حال حاضر از نظر آمادگی به وضعیت مناسبی رسیده‌ایم و به درک خوب و برنامه‌های تاکتیکی سرمربیان تا حدودی جامه عمل پوشانده‌ایم؛ امیدوارم بتوانیم نتایج خود در هفته‌های گذشته را تکرار کنیم و به پیروزی‌های سپاهان ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه همه تیم‌ها مقابل سپاهان با انگیزه بازی می‌کنند، بیان داشت: نمی‌توان گفت که پیروزی‌های دو هفته گذشته سپاهان به دلیل عملکرد ضعیف تیم‌های مقابل سپاهان بوده زیرا همه مقابل ما با انگیزه ظاهر می‌شوند و بالاترین کیفیت خود را به نمایش می‌گذارند.
عنایتی در مورد تیم مس کرمان گفت: مس کرمان از تیم‌های بالای جدول است و با انگیزه بسیاری مقابل ما ظاهر می‌شود؛ این تیم شهرستانی برای گرفتن امتیاز به اصفهان می‌آید بنابراین نباید به آن امتیاز دهیم.
وی اضافه کرد: مرفاوی از قلعه‌نویی شناخت دارد و مهره‌های خوبی را در اختیار دارد اما امیدوارم بتوانیم شرایط خود را حفظ کنیم و با پیروزی در این دیدار، وضعیت خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهبود بخشیم.
/99

کد خبر 18572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.