۸ رقمی شدن تمام شماره تلفن‌های ثابت اصفهان تا فردا صبح

خبرگزاری ایمنا: امروز با حضور استاندار اصفهان استارت ۸ رقمی شدن شماره تلفن های ثابت در استان اصفهان زده می شود و تا فردا صبح تمام شماره ها تغییر می کند.

به گزارش ایمنا امروز با حضور استاندار اصفهان به صورت پایلوت ۸ رقمی شدن شماره تلفن های ثابت آغاز می شود و تا فردا تمام مراکز تلفن استان شماره های خود را ۸ رقمی خواهند کرد.
مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان در این باره به خبرنگار اقتصادی ایمنا، گفت: طی یک ماه گذشته تمام زیرساخت های همکدسازی و ۸ رقمی شدن شماره تلفن های استان اصفهان آماده شده است و از امروز تا فردا تمام شماره تلفن ها تغییر می کنند.
عسکری با بیان اینکه امروز به صورت پایلوت در مراسمی طی تماس استاندار اصفهان با خانواده شهید بارفروش درشهرستان کاشان همکدسازی شماره تلفن های ثابت رسما آغاز می شود، گفت: در این مراسم استاندار اصفهان بدون کد یکی از شماره تلفن های شهرستان کاشان را شماره گیری می کند و بقیه مراکز هم تا فردا شماره تلفن های ثابت خود را ۸ رقمی می کند.
گفتنی است؛ همکدسازی و ۸ رقمی شدن شماره تلفن های ثابت استان اصفهان امروز با حضور استاندار اصفهان و جمعی از مدیران استانی و نمایندگان مجلس به طور رسمی کلید می خورد.
کد خبر 148313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.