برگزاری جشنواره تفریحی خانوادگی ماکارونی در مسکن مهر فولادشهر

خبرگزاری ایمنا: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر گفت: جشنواره تفریحی خانوادگی ماکارونی ویژه ساکنین مسکن مهر شهر جدید فولادشهر در مجموعه ورزشی محله ایثار برگزار شد.

 به گزارش ایمنا، این جشنواره که به همت روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید فولادشهر برگزار گردید در دو بخش مسابقه پخت ماکارونی (ویژه بزرگسالان) و مسابقه ساخت کاردستی با ماکارونی(ویژه کودکان) همراه با اجرای برنامه های شاد تفریحی مانند اجرای موسیقی سنتی، مسابقات ویژه کودکان و بزرگسالان، اجرای تئاتر طنز همراه بود، در پایان نیز به برگزیدگان هر بخش جوایز نفیسی اهدا شد. 

حجتی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر در این راستا گفت: مجموعه‌ای از فعالیت های این شرکت در قالب جشنواره فرهنگی - تفریحی برگزار می‌شود و امیدواریم این جشنوارها بتواند در راستای بالا بردن روحیه امید و نشاط اهالی مسکن مهر نقش مهمی را ایفا کند.
وی با بیان این که این شرکت به صورت ویژه به مسائل فرهنگی ورود پیدا کرده، افزود: مدیریت شرکت عمران شهرهای جدید ایران نیز بر روی مسائل فرهنگی توجه ویژه دارد. 
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر با بیان این که نهادها و دستگاه های مختلفی در بخش‌ فرهنگی مسوولیت دارند، اظهار کرد: مساجد و مدارس توسط شرکت عمران ساخته و به دستگاه‌های مرتبط تحویل داده می‌شود اما در حال حاضر متولی خاصی در حوزه مباحث فرهنگی در فولادشهر وجود ندارد.
وی به کلنگ‌زنی و آغاز ساخت دو فرهنگ‌‌سرا در شهر جدید فولادشهر نیز اشاره کرد و افزود: در مسیر اجرای مباحث فرهنگی، در آینده نزدیک دو واحد کتابخانه نیز در شهر جدید فولادشهر ساخته و به نهاد عمومی کتابخانه‌ها تحویل داده می‌شود تا مورد استفاده مردم قرار گیرد.


کد خبر 145250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.