غرب از تاثیر گذاری ولایت فقیه در جهان در هراس است

خبرگزاری ایمنا: نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: غربی‌ها به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند و هجوم رسانه‌های غربی به ولی‌فقیه دلیل بر اهمیت و عظمت این این جایگاه است.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در حاشیه همایش اندیشه سیاسی اسلام، مجلس خبرگان و جایگاه ولایت فقیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل تاثیر گذاری ولی فقیه در نظام‌های غربی و افکار جهانی، رسانه‌های غرب به حریم ولایت فقیه ورود و به این جایگاه حمله می‌کنند.
وی با بیان این که کسی درباره سران کشورهای استکباری اظهار نظر نمی‌کند، افزود: کسی با رهبران آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه کاری ندارد و در مجامع عمومی تحلیل و تفسیر درباره آنها نمی‌شود زیرا روسای این کشور‌ها بی‌خاصیت هستند
نماینده ولی فقیه با توضیح این که رسانه‌های غربی به مسائل سران کشورهای استکباری ورود پیدا نمی‌کنند، تصریح کرد: حملات رسانه‌های غربی به ولی فقیه ناشی از عظمت ولایت فقیه است.
آیت‌الله نمازی به بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه اشاره کرد و گفت: خلاء رهبری صالح در کشورهای اسلامی، دستگاه‌های جاسوسی سیا و موساد را ترغیب کرد که با نفوذ در این کشورها، بیداری اسلامی را برای اهداف و منافع خود مصادره کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فقر رهبری در این کشورها، ادامه انقلاب‌های مردمی را با مشکل مواجه کرده، افزود: کشورهای غربی در خاورمیانه به دنبال مصادر انقلاب‌ها هستند.
کد خبر 136761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.