۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتیال

روز سخت ذوب آهن در خانه/ ماهان به دنبال جبران

ذوب آهن- صنایع پتروشیمی ساعت 15، فولاد ماهان- شهرداری گرگان ساعت 17
روز سخت ذوب آهن در خانه/ ماهان به دنبال جبران

خبرگزاری ایمنا: تیم‌های بسکتبال فولاد ماهان و ذوب آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاههای کشور به ترتیب به مصاف شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام می‌روند.

به گزارش ایمنا، لیگ برتر بسکتبال با سرعت در حال پیشروی است و به هفته چهارم دور برگشت رسیده است. در دو دیدار این هفته تیم های پایتخت نشین به مصاف هم خواهند رفت. در دیدار اول افرا خلیج فارس و نیروی زمینی با یکدیگر دیدار می کنند. این دو تیم تهرانی فقط دو پله با هم در جدول فاصله دارند و از این روی بازیکنان جوانشان نقش تعیین کننده ای در سرنوشت بازی ایفا خواهند کرد.
بازی دوم که مصاف تیم های بالانشین جدول است یکی از زیباترین و حساس ترین بازی های این هفته خواهد بود. مهرامی هاکه در طول رقابت ها تا به اینجا فقط یک بار آن هم مقابل پتروشیمی بندر امام تن به شکست داده اند در هفته پانزدهم برای تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول مقابل دانشگاه آزاد کار دشواری در پیش خواهند داشت. دانشگاه آزاد که در دور رفت مسابقات علی رغم ارائه یک بازی زیبا نتیجه را واگذار کرد با اندیشه جبران شکست دور رفت وارد میدان خواهد شد و همین موضوع جذابیت و زیبایی این بازی را دو چندان کرده است.
ذوب آهن در اصفهان میزبان صنایع پتروشیمی ماهشهر است. تیم صنایع ماهشهر در این دیدار می تواند حریف سرسختی برای ذوب آهنی به حساب آید. این دیدار نیز می تواند یکی از بازی های نزدیک و زیبای این هفته باشد.
پتروشیمی بندر امام در ایستگاه پانزدهم مقابل تیم فولاد هفت الماس قزوین صف آرایی می کند. قزوینی ها با پتانسیل جوان و دوندگی بی امان خود در میدان مسابقه تمام حریفان خود را به خوبی آزار داده اند. در این دیدار نام بازیکنان بزرگ پتروشیمی بندر امام می تواند انگیزه دو چندان برای عرض اندام و خود نمایی بازیکنان جوان فولاد هفت الماس در پی داشته باشد که این موضوع خود به زیبایی بازی کمک خواهد کرد.
همیاری زنجان و استقلال زرین قشم در زنجان مقابل هم به میدان می روند. استقلالی ها در حال حاضر در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند با این حال برای جدایی از انتهای جدول تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.
فولاد ماهان سپاهان دومین میزبان اصفهانی این هفته است که مقابل تیم شهرداری گرگان باید به میدان برود. در دیدار رفت ماهانی در یک نتیجه نزدیک مغلوب شهرداری گرگان شدند و در دور برگشت در خانه فرصت خوبی برای جبران شکست دور رفت خود خواهند داشت. 
برنامه کامل مسابقات به شرح زیر است: 
افرای خلیج فارس - نیروی زمینی تهران (ساعت ۱۵)
ذوب‌آهن - صنایع پتروشیمی (ساعت ۱۵)
پتروشیمی بندرامام - هفت الماس قزوین (ساعت ۱۶)
همیاری زنجان - استقلال تهران (ساعت ۱۶)
مهرام - دانشگاه آزاد (ساعت ۱۷)
فولاد ماهان - شهرداری گرگان (ساعت ۱۷)
/11

کد خبر 132174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.