تجلیل از دانش آموزان محجبه کلاس اولی، تأثیرات مثبتی در جامعه داشت

خبرگزاری ایمنا: امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه تجلیل از دانش آموزان محجبه کلاس اولی، تأثیرات مثبتی در سطح خانواده ها و جامعه در بر داشت، گفت: در سال اول اجرای این طرح بیشترین آمار ورودی دانشجویان دختر ملبس به چادر را در سطح استان اصفهان، شاهد بودیم.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امروز در همایش تجلیل از دختران محجبه کلاس اولی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تجلیل از دانش آموزان محجبه کلاس اولی از ۵ سال قبل در استان اصفهان عملیاتی شد، ابراز داشت: در سال اول اجرای این طرح، تعداد دانش آموزان کلاس اولی ملبس به چادر هفت برابر شد.
وی افزود: اجرای این طرح تأثیرات مثبتی در سطح خانواده ها و جامعه در بر داشت، به گونه ای که در سال اول اجرای این طرح بیشترین آمار ورودی دانشجویان دختر ملبس به چادر را در سطح استان اصفهان، شاهد بودیم. 
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه چادر حیای زنان را حفظ می کند، تصریح کرد: شما دانش آموزان با انتخاب چادر نشان می دهید که از ابتدای ورود به جامعه تا سنین جوانی و پیمودن مدارج عالی به حفظ حیای خود پایبند هستید.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: دانش آموزان کلاس اول ابتدایی که از بدو ورود به فضای مدرسه، چادر را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده اند، باید قدر چادر مشکی خود را بدانند.
وی با اشاره به اینکه چادر یادگار حضرت زهرا (س) است، از دانش آموزان محجبه خواست رعایت حجاب را به هم سن و سالان خود هم توصیه کنند.
مهدوی در پایان با اشاره به مجاهدت های شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس، ابراز داشت: در اکثر وصیت نامه های شهدا از خواهران خواسته شده که با رعایت حجاب و انتخاب پوشش چادر از خون شهدا پاسداری کنند.

کد خبر 126408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.