ارتقاء سطح سلامت جامعه از راه‌هاي نیل به اهداف بهداشتی

خبرگزاری ایمنا: رییس شبکه بهداشت و درمان فریدن گفت: اطلاع رساني به بيماران و بالابردن سطح سلامت جامعه نقش موثري در فرآيند نيل به اهداف بهداشتي دارد و سبب ارتقاي ضريب سلامتي جامعه مي شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، علی اصغر صبوحی از جلسه آموزشی با حضور رابطین سلامت ادارات شهرستان فریدن (با محوریت واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان فریدن) با موضوع هپاتیت، در اداره صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
علی محمدی کارشناس مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدن، ضمن اشاره به اهمیت آشنایی با بیماری‌های واگیر دار بر روش‌های پیشگیری با توجه به آمار روبه رو رشد هپاتیت B در شهرستان اشاره داشت و درباره انواع هپاتیت های ویروسی، راه‌های انتقال انواع هپاتیت و آشنایی با راه‌های پیشگیری مطالبی را ایراد کرد.
دکتر صبوحی خطاب به مسوولین و کارشناسان واحد مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت و درمان شهرستان فریدن گفت: با توجه به پیش رو داشتن هفته دیابت و ایدز باید اطلاع رسانی و حساس سازی لازم در این خصوص انجام گیرد.
وی بر همکاری نزدیک و مستمر ادارات شهرستان فریدن در تاکید داشت.
رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریدن همچنين از برگزاری جلسه ای با موضوع هفته ملی دیابت و هفته ایدز با حضور کارشناسان و مسوول واحدهای بهداشتی بهداشت و درمان فريدن در دفتر مدیریت خبر داد.
به گفته وی در این جلسه مناسبت های هفته دیابت و شعار آن با موضوع دیابت و آموزش و پیشگیری و لزوم همکاری همه کارشناسان در جهت تحقق این شعار و همکاری در کلیه برنامه های این هفته مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.
رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریدن بیماری ایدز و شعار روز جهانی ایدز (انجام به موقع آزمایش HIV، تشخیص زودرس، درمان موثرتر) را از مهمترین انتظارات از واحد های بهداشتی شهرستان در زمینه اطلاع رسانی و افزایش آگاهی های جامعه در جهت پیشگیری از بیماری ایدز اعلام کرد./2
کد خبر 125733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.