شرکت در انتخابات ضامن ثبات کشور/ شعب اخذ رای در امنیت کامل

خبرگزاری ایمنا: فرمانده انتظامي استان اصفهان شركت در انتخابات را اداي دين به خون شهدا و ضامن ثبات و امنيت كشور عنوان كرد و گفت: خوشبختانه تا به اين لحظه هيچ‌گونه مورد خاص امنيتي گزارش نشده و تمام شعبات در كمال آرامش و امنيت كامل در حال راي گيري از مردم هستند.

به گزارش ایمنا سردار عبد الرضا آقاخاني امروز در حاشیه حضور خود پای صندوق‌های رای اظهار داشت: شركت در انتخابات امروز نه يك تكليف و وظيفه بلكه بر هر كسي كه خواستار ثبات و امنيت كشور است لازم است زيرا به فرموده مقام معظم رهبري هرچه حضور مردم در پاي صندوق هاي راي گسترده تر و حماسي تر باشد دشمن از دست اندازي به اين آب و خاك مايوس تر و نااميد تر خواهد شد.
وي با بيان اين‌كه افراد زيادي براي اينكه يك وجب از آب و خاك كشور به دست دشمن نيافتد به شهادت رسيدند، گفت: مردم امروز بايد احساس تكليف كرده و براي اداي دين به خون شهدا و تثبيت ثبات، امنيت و آرامش و نمايش اتحاد و اقتدار كشور به جهانيان در انتخابات شركت كنند. فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص تمهيدات ويژه فرماندهي انتظامي استان براي تمین امنيت انتخابات گفت: نيروي انتظامي با به كارگيري تمام توان و امكانات و تجهيزات خود و با آمادگي كامل و ۱۰۰ درصدي براي تامين امنيت انتخابات وارد ميدان شده و توانسته است تا به اين لحظه زمينه حضور گسترده و پرشور مردم را فراهم كند.
آقاخانی بيان داشت: خوشبختانه تا به اين لحظه هيچگونه مورد خاص امنيتي گزارش نشده و تمام شعبات در كمال آرامش و امنيت كامل در حال راي گيري از مردم هستند و پيش بيني مي كنيم اين روند بدون هيچ مشكلي تا پايان راي گيري ادامه يابد.
فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اين‌كه هرگونه درگيري و تنش در شعبه هاي اخذ راي و تبليغات غير قانوني به نفع كانديداي خاص خط قرمز نيروي انتظامي است، گفت: به همه طرفداران كانديداها و عموم مردم توصيه مي كنيم از هرگونه تبليغ و درگيري به نفع كانديداي خاص پرهيز كرده و تا پايان راي گيري كمال همكاري را با ماموران اين نيرو به عمل آورند.

کد خبر 104920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.