˝رسوایی˝ رفت اما ˝اکبر عبدی˝ در سینماها  ماند

خبرگزاری ایمنا: از پایان این هفته دو فیلم تازه با مضمون کمدی در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران می شود. ˝یکی برای همه˝ به کارگردانی محمد آهنگرانی و ˝بازنشسته˝ به کارگردانی محسن ربیعی که به جای فیلم های رسوایی و زن مرد زندگی روی پرده می روند.


به گزارش ایمنا، فیلم "یکی برای همه" به کارگردانی محمد آهنگرانی از صبح امروز چهارشنبه (۲۵ اردیبهشت) به جای فیلم "رسوایی" در گروه سینمایی آفریقا روی پرده می رود. این فیلم که پیش از این سرخابی نام داشت داستان ساکنان یک آپارتمان را روایت می کند که به دلیل تعارض دیدگاههایشان مشکلاتی پیدا می کنند.
اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی، میرطاهر مظلومی، مجید مشیری، سیاوش خیرابی، شهرام عبدلی، اکرم محمدی، فلور نظری، مهرداد ضیایی و هیلا اکرانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
"یکی برای همه" به جای "رسوایی" در گروه سینمایی آفریقا اکران خواهد شد.
فیلم "باز نشسته ها" نیزبه جای فیلم " زن مرد زندگی" در گروه سینمایی قدس روی پرده می رود. کارگردانی این فیلم بر عهده محسن ربیعی بوده و این فیلم که از محصولات موسسه فرهنگی و هنری شکوفا فیلم است به تهیه کنندگی مهدی احمدی تولید شده و داریوش بابائیان و کیان بابائیان سرمایه گذاران آن هستند.
فیلم بازنشسته ها داستان یک سیاهی لشکر سینما را به تصویر می کشد که رویاهای بزرگی از جمله بازی در نقش اول یک فیلم سینمایی را در سر دارد ولی این مساله باعث مشکلاتی برای وی می شود.
فتحعلی اویسی، مریم امیرجلالی، آرام جعفری، یوسف صیادی، مهدی احمدی، محمدرضا امیرصادقی، کاظم افرندنیا، علی مولایی و خسرو امیرصادقی بازیگران "بازنشسته‌ها" هستند. این فیلم مضمونی کمدی دارد و داستان مردی است که بعد از بازنشسته شدن به خاطر اذیت و آزارهای همسرش در پی پیدا کردن شغل دوم است و بیرون از خانه با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شود. پخش این فیلم را شکوفا فیلم بر عهده دارد.
دیگر عوامل اصلی پشت دوربین بازنشسته‌ها عبارتند از: نویسنده: کیانوش اسلامی، مدیران فیلمبرداری: اسماعیل آقاجانی، فرهاد محمودی، مدیر تولید: فهیمه ساعی، مجری طرح: داریوش بابائیان، تهیه‌کننده: مهدی احمدی، محصول شکوفا فیلم.

کد خبر 101351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.