خدمات مالی و مالیاتی شرکت حسابداری ازتا

سازمان اداره مالیات، جهت جلوگیری از فرار مالیاتی، قوانین و تکالیف مالیاتی مودیان مالیاتی را پیچیده تر کرده است.

از ایجاد سامانه مودیان تا کاهش بخشودگی های مالیاتی از جمله اقدامات اخیر سازمان اداره مالیات جهت شفاف سازی تعاملات مالی اشخاص حقیقی و حقوقی است. با پیدایش این قوانین، نیاز شرکت ها و بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ به دریافت خدمات حسابداری و مالیاتی برای انجام صحیح تکالیف مالیاتی روز به روز در حال افزایش است.

شرکت حسابداری اَزتا یکی از موسسات حسابداری مطرح در ایران است که تا به امروز موفق شده چالش های مالیاتی بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ را برطرف نماید. با توجه به این که در گذشته موضوعات مربوط به امور حسابداری مخصوصا مالیاتی تا این حد جدی و چالش برانگیز نبودند، بسیاری از کسب و کارها متوجه اهمیت فعالیت شرکت ها حسابداری و خدماتی که ارائه میدهند نیستند که در ادامه شدت اهمیت و ضرورت دریافت این خدمات در دنیای اقتصاد امروزی را بررسی خواهیم کرد.

اهمیت دریافت خدمات حسابداری

از جمله مهمترین اهمیت دریافت خدمات حسابلداری و مالیاتی، جلوگیری از افتادن در چالش های مالیاتی و پرداخت مالیات بیشتری است. دریافت تشویق و برخورداری از معافیت های مالیاتی که با هدف پرداخت کمتر مالیات صورت میگیرد از مهمترین مزایا استفاده از خدمات مالیاتی محسوب میشود. از دیگر مزایای همکاری با یک مشاور مالیاتی و حسابداری به شرح زیر است:

برنامه ریزی بودجه بندی سالانه

نظارت بر وجوه نقدی و غیر نقدی

فعالیت قانونی و سیستم مالی و مالیاتی نظامند

دریافت مشاوره به روز و کاربردی طبق قوانین مربوط به حوزه کاری

خدمات مالی و مالیاتی شرکت حسابداری ازتا

خدمات شرکت حسابداری اَزتا

خدمات حسابداری:

موسسه حسابداری اَزتا کلیه خدمات حسابداری را به شرکت های بازرگانی، شرکت های پیمانکاری، شرکت های تولیدی، صنعتی و ... ارائه میدهد. خدمات حسابداری موسسه ازتا عبارت است از خدمات تهیه صورت های مالی، بستن حساب های جاری و دائمی، تهیه صورت مالی سود و زیان، تهیه ترازنامه، تجزیه و تحلیل حساب ها و... است

خدمات مشاوره مالیاتی:

یکی از خدمات شرکت حسابداری اَزتا که طی دوره های مالی مختلف، استقبال بی نظیری از آن به عمل می آید، خدمات مشاوره مالیاتی است. علت این استقبال علاوه بر خدمات با کیفیت و کادر فوق حرفه ای، تنوع خدمات نیز میباشد. خدمات مالیاتی ازتا عبارت است از:

ارائه خدمات مشاوره ای به روز و راهکار های برخورداری از مشاوره مالیاتی

مشاوره مالیات اجاره املاک و مستغلات، مالیات حقوق، مالیات پزشکان، مالیات بر ارزش افزوده

تحریر اظهارنامه عملکرد مالیاتی

انجام امور سامانه مودیان مالیاتی

ثبت نام و صدور فاکتور در سامانه مودیان مالیاتی

مشاوره مالیاتی ویژه پزشکان و مراکز درمانی

مشاوره مالیات بر خرید و فروش ارز دیجیتال، خرید و فروش طلا و سایر ارزهای نقدی

مشاوره مالیاتی برای شروع کسب و کار های نوپا و استارتاپی

نگارش لوایح مالیاتی

خدمات حسابرسی:

اساسی ترین کار حسابرسان مالی، بررسی و موشکافی در اطلاعات و گزارش های مالی شرکت ها و اطمینان از شفافیت و عدم وجود خطا در گزارشات مالی است. حسابرسان نقش عظیمی در جلوگیری از تخلفات مالی، پولشویی، ورشکستگی، اختلاص، کلاهبرداری و دیگر خطرات مالی در شرکت ها دارند زیرا حسابرسان مستقیما نقدینگی و سرمایه در گردش شرکت را رصد و بررسی میکنند و اسناد مالی را تجزیه و تحلیل کرده و پیش از هر شخص دیگری از اختلافات مالی موجود دراسناد مالی آگاه هستند.

خدمات مالی:

خدمات مالی به کلیه خدماتی گفته میشود که به کسب و کار ها در اخذ تصمیمات مالی بهینه کمک میکند. از جمله خدمات مالی شرکت حسابداری اَزتا عبارت است از خدمات بودجه بندی مالی، برنامه ریزی و مشاوره سرمایه گذاری برای شرکت های بزرگ، تهیه گزارشات مالی، مدیریت ریسک و برنامه ریزی های مالی بلند مدت و کوتاه مدت و ...

خدمات آموزش حسابداری:

این روزها به تعداد بی شماری دوره های آموزشی حسابداری وجود دارد که افراد میتوانند از آن ها استفاده کنند. ولیکن کیفیت آموزش حرف اول را میزند زیرا تکرار مفاهیم تئوری حسابداری بدون آن که به صورت عملی انجام شود فایده ای ندارد. دوره ویژه بازار کار اَزتا کلیه مفاهیم پایه ای مورد نیاز افراد برای ورود به دنیای حسابداری را در بر گرفته و برای دانش پذیران این فرصت را فراهم میکند تا بتوانند مفاهیم آموخته شده را بر روی پروژه های زنده پیاده سازی کنند تا آموزش خود را تکمیل نمایند.

کلام پایانی

در گذشته افراد بر این باور بودند که خدمات مالی و حسابداری صرفا ویژه شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ است و کسب و کارهای کوچک خودشان امور مالی را به صورت سنتی محاسبه میکردند. امروزه، با چنین تفکری هرگز سوددهی و رشد پایدار اتفاق نخواهد افتاد.

حضور یک مشاور مالیات و یک تیم حسابداری که هر یک در بخش های مختلف متخصص هستند به شما کمک میکند تا بار مالی و مالیاتی کسب و کار خود که همیشه دلهره آور است را به دوش آن ها سپرده و زمان خود را بابت ایده های جذاب جهت توسعه و پیشرفت مجموعه خود صرف کنید.

تیم متخصص اَزتا با تکیه بر دانش تخصصی خود در حوزه خدمات مالی، مالیاتی و حسابداری آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن، در هر کجا که هستید چالش های مالی شما را برطرف نماید. فرقی ندارد که یک شرکت بزرگ با صد ها نیرو انسانی باشید یا یک کسب و کار نوپا یا استارتاپ، به هر حال باید با چالش های مالیاتی مواجه شوید و راه حل مناسبی برای رهایی از آن ها بیابید. اینجاست که تیم اَزتا تا لحظه برطرف شدن چالش های شما همدوش و همراه کسب و کار ها خواهد بود.

کد خبر 755895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.